--> 25mm flat slide mikuni ?

Speedyrules

180cc koning
Een maat van me heeft een setup kunnen overnemen , waar naar zijn zeggen een 25mm mikuni flat slide op zat , wegens omstandigheden moet hij z'n setup weer weg doen en had ik mss wel interesse in die carb voor m'n runner 180

eerst dacht ik dat hij zich vergiste en dat het dus een 24mm zou zijn, maar da_dude heeft hem gesjeckt en het is dus weldegelijk een 25mm

MAAR

Ik lees 24mm mikuni hier, 24mm mikuni daar , nooit 25mm , is daar iets minder goed aan (zoals 21mm delie vs 22mm delie) of is de 25 gewoon net zo goed maar is er minder over bekend / mee getest ? Hoe zit het met de sproeiers, zijn die dezelfde als de 24mm of niet ? zijn die ietwat makkelijk te verkrijgen ?

Zou het verder een goeie keuze zijn @ runner 180 ? (evo 180 uitlaat is enige motorische verandering tot nu toe muv malossi secundaire vertanding, deltaclutch , as en wat klein gelul, mss in de toekomst cilinder laten afwerken)

ik hoor het ,als het hier niet thuis hoort, verplaatsen maar aub :)
 
Advertisement - register to remove this

Waarom vragen? Als je het ding in je handen hebt zie je toch gauw genoeg wat voor sproeiers erin moeten?

Ik denk btw dat het geen flatslide carb is...
 
effe m'n mikuni cataloog gaan halen

ziezo:

S4100002.JPG


dus geen 25mm 0?


Rondschuif is er ook geen 25mm van...
 
Last edited:
zoals ik al zei, IKZELF heb hem nog niet kunne sjecken wegens ff niet mobiel, maar da_ddude zei tegen me (en ik vertrouw hem wel) dat het dus een 25mm is ...

zal proberne hem zelf te sjecken / pics te maken indien het weldegelijk een 25 is.

en dan de andere vraag, zou dat een goede keuze zijn @ runner 180 ??
 
Originally posted by Speedyrules
zoals ik al zei, IKZELF heb hem nog niet kunne sjecken wegens ff niet mobiel, maar da_ddude zei tegen me (en ik vertrouw hem wel) dat het dus een 25mm is ...

zal proberne hem zelf te sjecken / pics te maken indien het weldegelijk een 25 is.

en dan de andere vraag, zou dat een goede keuze zijn @ runner 180 ??


En IKZELF zeg dat er (op dit moment) geen 25mm FS bestaat van mikuni noch rondschuif.... (Maybe wel in oudere serie ofzo)

Zal dus waarschijnlijk 24mm zijn...µ


En ja voor motorunner is dit een goede carb dacht ik, Inne is dit ook nog van plan dus maybe reactie van Razma...
 
Originally posted by Wille
En IKZELF zeg dat er (op dit moment) geen 25mm FS bestaat van mikuni noch rondschuif.... (Maybe wel in oudere serie ofzo)

Zal dus waarschijnlijk 24mm zijn...µ


En ja voor motorunner is dit een goede carb dacht ik, Inne is dit ook nog van plan dus maybe reactie van Razma...

ik vraag het maar man, peace :) kan best zijn dat maten zich vergist hebben maar ik wilde het gewoon ff cker weten :)
 
Back
Top