M mad max Well-Known Member 4 December 2004 #43 Bij mij werkt het ook, maar heb je nu ook grotere bijlagen? Bedankt man.
ronox Well-Known Member 5 December 2004 #49 eej kerel, tnkx man, ik heb nou ook meteen gedaan toen ik het las en heb nou dus ook 25MB en ook maar ffkes w88
eej kerel, tnkx man, ik heb nou ook meteen gedaan toen ik het las en heb nou dus ook 25MB en ook maar ffkes w88
K Katana_Ice Moet hier staan dan..... 5 December 2004 #50 de mijne doet het zonder ook maar 1 email kwijt te zijn... bedankt he..
Mitsjiel FAC member y0! 5 December 2004 #52 t werkt idd... alleen voor hoelang? Gaat wel erg makkelijk dit zo...
J JourneY @ gilera 5 December 2004 #53 ik zit nu gvd vast aan zo'n kids passport door een typfout Weet iemand hoe ik hier weer af kom?
sinister Well-Known Member 5 December 2004 #54 JourneY said: ik zit nu gvd vast aan zo'n kids passport door een typfout Weet iemand hoe ik hier weer af kom? Click to expand... Jah k gvd ook, kom niet meer op mn mail kanker computers
JourneY said: ik zit nu gvd vast aan zo'n kids passport door een typfout Weet iemand hoe ik hier weer af kom? Click to expand... Jah k gvd ook, kom niet meer op mn mail kanker computers
Maitre R. [King of Coke] 5 December 2004 #56 Ik zou rustig wachten, het komt vanzelf wel zonder je ergens in te hoeven schrijven. Bij mij ging het ook vanzelf ...
Ik zou rustig wachten, het komt vanzelf wel zonder je ergens in te hoeven schrijven. Bij mij ging het ook vanzelf ...
Bart. Well-Known Member 6 December 2004 #59 bij mij doet hij het ook, zonder een enkel mailtje kwijt te raken. hij is ook automatisch terug gezet in het Nederlands.
bij mij doet hij het ook, zonder een enkel mailtje kwijt te raken. hij is ook automatisch terug gezet in het Nederlands.