streetpower Well-Known Member 21 December 2004 #102 ik heb ook nog 25mb maar komt omdat ik hem weer op nl heb gezet denk ik
Andatura Renault 5 0wner 21 December 2004 #107 Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren..
Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren..
nrg@apeldoorn B L I M P ™ 21 December 2004 #109 Andatura said: Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren.. Click to expand... Begrijpelijk want yahoo heeft t standaard al
Andatura said: Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren.. Click to expand... Begrijpelijk want yahoo heeft t standaard al
michai Well-Known Member 22 December 2004 #111 bij mij is het ook eindelijk 250 geworde echt vet +ralf+
Aschwin Ownage! 22 December 2004 #113 Ik heb ook nog steeds 25 MB. Had het direct terug gezet naar Nederlandse Taal.
CrossRally Banned 22 December 2004 #115 AscH said: Ik heb ook nog steeds 25 MB. Had het direct terug gezet naar Nederlandse Taal. Click to expand... Dat je eerst 25 mb heb klopt ook. Taal moet je engels houden en dan een dag wachten dan krijg je ook 250mb.
AscH said: Ik heb ook nog steeds 25 MB. Had het direct terug gezet naar Nederlandse Taal. Click to expand... Dat je eerst 25 mb heb klopt ook. Taal moet je engels houden en dan een dag wachten dan krijg je ook 250mb.
CrossRally Banned 22 December 2004 #116 Andatura said: Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren.. Click to expand... Vooral als ze achter dit trukje komen. Dan moeten ze wel anders raken ze denk ik veel members kwijt als het weer word terug gezet.
Andatura said: Goffer, 25MB blijft het bij na een paar weken.. Mja, ik ben tevreden.. Die 250MB willen ze trouwens wereldwijd gaan invoeren.. Click to expand... Vooral als ze achter dit trukje komen. Dan moeten ze wel anders raken ze denk ik veel members kwijt als het weer word terug gezet.
Remon_dna zonder DNA, met Clio 22 December 2004 #118 Taal maakt niks uit. Had em gelijk op Nederlands gezet en heb nou sinds vandaag ook 250 mb +ralf+ 8)
Rick Well-Known Member 22 December 2004 #120 Ik heb net ook 250mb gekregen, moest trouwens wel een maandje wachten.