This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

24 Juni SBO race Emmen

Schorriemorrie uit Hengelo

Mark was zo lief om ff z'n scooter op offeren als reserve scooter voor mij. Dus ik deed de foto shoot met m'n eigen. Daarna op rechte stuk scooter staan wisselen wat achteraf weinig zin had aangezien we na de shoot toch weer opnieuw moest opstellen in parc ferme
 
ik zag het ook toen ie ff bij mij stond, dacht gdv waar heeft hij zo goed in de zon gezeten
 
hoezo stopt de samenwerking met DL tuning eigenlijk cuno zo lang was de samenwerking nog niet ....
 
zodra er links boven zijn post 'morgen' komt te staan ipv 'vandaag' of 'gisteren' of zo..
 
volgens mij komt morgen na de dag van gister, en gister is al geweest dus zou het vandaag morgen zijn
 
Ja sorry, ik krijg het er even niet op :S Kom m'n ftp op 1 dr van een manier echt niet in.
 
Je mag best gewoon zeggen dat je graag een foto van je geweldige-zelf hier post hoor Cunoh
 
As usual...



Kwam er gisteren achter dat k op Emmen met niet zoveel pk's heb gereden
Zuigerveer was gebroken en vast gesmolten aan zuiger, aantal groeven op de sucker, en bovenkant van de zuiger en in de cilinderkop putjes vanwege de stukken zuigerveer.

Vond het achteraf nog verwonderlijk dat tie op Emmen überhaupt startte, ook al ging dat niet zo lekker

De boel voor Lelystad maar weer ff oplappen...
 
Het probleem zat hem onder andere in de poulies...en in de v-snaar...en in de carburateur. Ben er uuuuuren mee bezig geweest, maar het is iig al aanzienlijk verbeterd.