This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Juli: Lelystad!

ik zeik graag en bovendien de andere zijde is compleet leeg

ohjah?

en gelukkig zit mn voorvok ook nog niet op zn plek, en gaat vrijdagmiddag & zaterdag niet gebruikt worden voor het leggen van kabels, slagen, leidingen en het plaatsen van de turbo radiateur
 
Toch maar een nieuw asje?
Heb je nog terror foto's gemaakt trouwens?

Om je nog maar een keer te quoten...

m'n as is nog prima, en wat bleek nou. M'n pistonpen was gewoon compleet doormidden gegaan met nog een stuk of wat kleine stukjes los
Foto heb ik, komt zondag ws wel. Verder geen schade gelukkig dus nieuw zuigertje en vlammen+pippi+
 
ik ben er ook klaar voor zometeen 1st maar ff de koffer inpakken en 2 weekies chille op de dominicaanse rep. Alvast veel plezier in het kouwe kikkerlandje

tot over 2 weken
 
De radiateur zit +ralf+

Eigenlijk moeten de slangen in de voorkap nog iets anders, maar dat komt volgende week wel, als het geheel goed in elkaar staat. Hiermee is ook te rijden (kleine kier tussen de voor & binnenkap).

Maargoed...: Dit was de "pas-status" om te kijken of de radiateur daadwerkelijk zou gaan passen.. Momenteel zit hij er op professionele wijze in gemonteerd :W

 

Attachments

  • DSC02736.JPG
    148 KB · Views: 120
ik zie dat er gebruik wordt gemaakt van me werktafel sander. Dat gaat je een biertje kosten @ dekkerd
 
@ Sander : ik hoop oprecht dat je de voorkap nog ff bijspuit :X
Dit is echt afschuwelijk met dat stukje erop gespoten
 
Proud to be fouD.

Ik vind het eerlijkgezegd wel prima zo... Ik zal de kappen in 4 races tijd toch wel kapotvallen.. dus het kan me eerlijkgezegd echt aan mijn anus oxideren...
 
ons toch wel als organisatie Sander

De kleurencombinatie is als voorgeschreven zwart met oranje (geen ralkleuren aangegeven )

Neej.. het valt in het echt reuze mee. . Tevens heb ik het nog bij niemand gezien, dus ik dacht: " Trek de stoute schoenen aan en doe eens gek :W "

Dit geeft denk ik een beter beeld...









Zal ik iets verklappen.. het is eigenlijk loodmenie :X
 
Last edited by a moderator:
Jah... over een poosje.. Eerst een trainigsdagje/avondje op de nieuwe aanwinst van het "boerenschuur tuning-team"
 

die foto staat zeker weer in een of ander vaag geheim topic.
maar op die eerste foto ziet het er al goed uit, maar vanwaar al die gaten is dat gewichts besparing of zo