This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Juli: Lelystad!

ik heb in iedergeval zin in lelygat, aangezien de scooter steeds beter begint te lopen, is het nu alleen nog maar de puntjes op de I zetten zeg maar.
 
Hier word niet gesleuteld...geen zin in :+

Nee blok ligt al compleet uit elkaar en nu is het wachten op de bestelling.
 



ik heb in me leven 4 races gereden waarvan de 2 laatste in de top 10
tnkz to twan
 
Last edited:
me to 4 races gereden en gaat steeds beter. Mijn scooter loopt prima ivm genoeg steun van mensen zoals pronk, EGT en horse farm tuning en niet te vergeten een dosis balk tuning . Dus bij ons verse racers zit het nog in het sturen en meer klote krijgen op de scooter
Wij komen nog wel (hoop ik) (herman )
 
open 70:

rik
wilco
caine/edwin


stage 6

gerrit
Gilbert
pronk
jerno roufs
EW
stolk
berre
luuk van wijk
mitchell
remon
cuno
patrick
paul
sander
herman
 
Hier word niet gesleuteld...geen zin in :+

Nee blok ligt al compleet uit elkaar en nu is het wachten op de bestelling.
Toch maar een nieuw asje?
Heb je nog terror foto's gemaakt trouwens?
 
Aan een voorspelling waag ik me niet; heb jullie nog nooit zien rijden...... alleen maar horen/zien praten.....hier op het forum..... en dat gaat sommigen ERRUG goed af....... 9||6 +ralf+

Voor Lelystad ga ik de uitslagen van Emmen uitprinten; dan heb ik (van de meesten) meteen de startnummers.
Dan nog effe proberen te achterhalen wie (hier) in werkelijkheid wie is en dan ga ik, tussen mijn eigen wedstrijden door, naar julie kijken.
Ben inmiddels erg benieuwd. 8)
 
Terug van vakantie, morgen maar weer de scooter afstoffen en op de rollerbank zetten. Jammer dat ik een wedstrijdje heb moeten missen:'(
 
heb er wel zin in hoor lely.
nu nog wat meer rijden dan een half rondje maar ik denk wel dat dat goed komt
laat maar komen ik kan niet wachten
 
eerste race van het seizoen nog nooit gereden en toen 5de geworden ben benieuwd wat ik deze keer ga presteren hopelijk ga ik niet onderuit maar dat weet je nooit
 
nou sander ze scooter, is volgens mij echt pas af op de dag zelf op lely als ik het zo zie allemaal
 
Niet zeiken..

Het blok zit al in elkaar :W (ff remsegmenten scoren nog)



Zaterdag gaan we starten met het frame..
 
Dat ding is heilig...

Die leverde ook 23.3 pk-koelwater van de Storm..dus die gaat nu ook dikke pk's pompen 8P
 
Juist Sander, ik had volgens mij net zo'n buisje in dezelfde uitvoering en die deed het ook altijd prima :W