This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Juli: Lelystad!

dat is nog niet veel, een beetje stoffig maar niet iets wat niet binnen een week een racer kan zijn. Ik ben benieuwt of je lelystad nu wel aan de start zult staan

Gaat wel goedkomen, Sander gaat hoe dan ook rijden @ lely Van het weekend ff keihard klussen samen San
 
Jazeker...

Morgenavond moet het blok in elkaar zitten... Dan kan ik donderdag & vrijdagavond ding in elkaar zetten & zaterdag een HELE bult rotzooi ophalen @ Fred motoren..
 
Sander, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken...

Ik heb d'r iig ook zin in, en hopelijk met wat meer en constantere power
 
Jazeker...

Morgenavond moet het blok in elkaar zitten... Dan kan ik donderdag & vrijdagavond ding in elkaar zetten & zaterdag een HELE bult rotzooi ophalen @ Fred motoren..

Morgen zetten we idd ff het blokje inelkaar, en de veerring etc. erin hangen. Geloof me...ding komt echt wel op tijd af, alleen ff kijken hoe we die radiateur precies passend krijgen, daar zijn we nog het langst mee bezig.

Ik heb iig goed veel zin in Lely! Wat ik ga doen is mijn benzinekraan in mijn tank lijmen, en een nieuwe rempomp/klauw monteren, want deze is goed gaar volgens mij
 
Morgen zetten we idd ff het blokje inelkaar, en de veerring etc. erin hangen. Geloof me...ding komt echt wel op tijd af, alleen ff kijken hoe we die radiateur precies passend krijgen, daar zijn we nog het langst mee bezig.

Radiateur word inderdaad lastig, maar dat moet ook wel goed kunnen komen. Woensdag gaat het blokje wel helemaal leeg trouwens..

Een kleine moeite ook effe die lagers te vervangen namelijk
Anders kan ik na 1 wedstrijd weer het blok uit elkaar schroeven...
 
Leek mij ook wel een goed plan sander, zag dat er ook wat aanslag zat op je krukaswangen. Dan kan jij mooi ff blokje reviseren, ga ik de cilinder afmaken
 
oh die cilinder pronk nou sander dat wordt toch alleen een training rijden in plaatst van de hele dag . Maar sleutelen komt goed , we zijn er toch allemaal van de week dus ik kom ook helpen
 
hehe...als die cilinder heel blijft, en ik schat de kans groot, dan gaat ie opzeker knallen...

@ Haman...of je geeft een keer je blokje mee, en ik zet het goed voor je inelkaar voor een paar tientjes. Aangezien tho weinig tijd heeft om je te helpen geloof ik...
 
@ Haman...of je geeft een keer je blokje mee, en ik zet het goed voor je inelkaar voor een paar tientjes. Aangezien tho weinig tijd heeft om je te helpen geloof ik...



nee genoeg hulp van tho plus het feit dat ik praktisch alles aan mn scooter zelf doe.

en wat zou er in hemelsnaam niet goed zitten aan mn blok?
 
nee genoeg hulp van tho plus het feit dat ik praktisch alles aan mn scooter zelf doe.

en wat zou er in hemelsnaam niet goed zitten aan mn blok?

Mwa...alleen al aan het feit dat ik je al 10x heb moeten helpen met het ding gestart krijgen? Maakt mij verder niet uit, help je graag, daarom biedt ik het je aan. Je scoot ziet er nu eindelijk netjes uit, zou leuk zijn als hij dan ook motorisch goed inelkaar zit. Je hebt best vaak problemen toch met het ding? zoveel races rij je niet uit volgens mij (op de laatste 2 races na dan geloof ik). In ieder geval...ik zou kapot gaan als mijn racer niet start binnen 3x kicken, dan zit er iets ergens gewoon niet helemaal lekker. Kijk...dat ie knalt dat weet ik wel hoor
 
Denk aan je bloeddruk je maakt het veel te druk voor jezelf, wil je niet een beetje tot rust komen in je vakantie. Laat ze lekker zelf sleutelen zij moeten het ook leren. En hoe gaat dat op een race dag dan, ben je dan ook continu aan het sleutel. Voor jezelf en voor andere.
 

Sleutelen is voor mij tot rust komen...geloof me Daarnaast vind ik niets cooler dan ervoor te zorgen dat racers van anderen goed lopen. Neem Richard (#15 s6 cup) als voorbeeld. Ik heb heel zijn blok/gedaan, ding is echt nooit stuk, en loopt harder dan mijn eigen. Soms is dat frustrerend...maar eigenlijk is het ook wel erg leuk

Zeker als het beginnende rijders zijn vind ik het leuk om ze op weg te helpen...like Sander/Mitchell/Richard dus
 
Ik weet hoe het is, ik heb het ook een tijd gedaan maar je kunt je agenda ook te vol plannen dadelijk heb je een probleem met je eigen scoot en heb je daar geen tijd meer voor maar agh je moet het zelf weten ligt er natuurlijk aan in welke situatie je zit.

btw mijn doelstelling voor lelystad: meer pkaas en voor Cuno of marcel eindigen 8P

als ik de tijden van emmen bekijk moet het te doen zijn nu maar hopen dat ik niks plat val