22 Juli: Lelystad!

race_typhoon

Well-Known Member
Okej mannen..(en dame)

Wees gewaarschuwd: Ik ga dan mijn eerste "sjees" maken :)

Ik hoop tegen die tijd mijn scooter klaar te hebben.. competatief (gewoon een redelijk goed vermogen, prima wegligging, lekkere remmerij & een dagje of 2 getrained).

Even voor de duidelijkheid:

- Ik moet en zal voor Haman eindigen
- Ik ga dus voor niks en niemand opzij, omdat zij een reputatie hoog te houden hebben. (enkel het normale "opschuiven" als achterblijver bij het lappen van deelnemers).
- Ik ga Pronk vlammen :W.
- En vooral enorm veel lol beleven :) (hoop ik)
 
Advertisement - register to remove this

oh god :D

nee hoor sander, ik heb er alle vertrouwen in!
voor mij gelukkig die dag wel een sjeez.. vandaag niet op emmen vanwege klote werk wat eindelijk afgelopen is!

heb er zekerss zin in :) net 1 dag terug van vakantie en gelijk sjeeze
 
Ik heb er ook onwijs veel zin in...

Ik zal jullie wel op de hoogte houden van de status van mijn racer. Momenteel heb ik:

- frame
- voorvork
- buddy.

Er zit nog niets in elkaar... dus ik mag er vaart achter gaan zetten...;).

EW: je rijd weer met een goed naaldlager in Lelystad, en Pronk: effe je benzinekraan vastzetten volgende keer 8P
 
ik ben ook zeker aanwezig heb nu wat meer vermogen dus komt helemaal goed hopelijk heb ik dit keer goed vervoer en iemand emt een rijbewijs:P aangezien ik van amsterdam naar emmen zonder rijbewijs heen en terug ben gegaan met een andere vriend van me (allebij 17):p voor de rest veel zin in en hopelijk gaat sander me niet in de weg rijden :P
 
Last edited:
Zo..

Nog een paar kleine dingetjes, en ik ben er dan al helemaal klaar voor!!

Lelystad mag van mij morgen al komen :)

Status racer:
attachment.php









:'(
 
Potver... werkt natuurlijk hier niet, omdat hij gehost is op een ander subforum wat niet voor iedereen zichtbaar is :(

Bij deze dan maar ;)

attachment.php
 
Last edited by a moderator:
dat is nog niet veel, een beetje stoffig maar niet iets wat niet binnen een week een racer kan zijn. Ik ben benieuwt of je lelystad nu wel aan de start zult staan :P
 
Dat is Malossi stof hoor:)

Nog best wat te klussen voor lely zo te zien:P



Ik sta zo goed als zeker ook weer met een vlaggetje in me hand langs de baan:#
 
EW: je rijd weer met een goed naaldlager in Lelystad, en Pronk: effe je benzinekraan vastzetten volgende keer 8P

Afgesproken ;)
Zoals ik al zei in emmen topic ben ik erg gemotiveerd om in lelystad nou eindelijk eens allebei de races te finishen met een goed resultaat.
 
Back
Top