Jep, hoewel de klepspeling nog wel tussen marges was voordat ik de Cilinderkop eraf haalde. Jep heb wel wat van die pasta thuis liggen. thanks voor je replyJe hebt dus een verbrande uitlaatklep , waarschijnlijk klepspeling te klein. Vergeet niet om de nieuwe klep(pen) in te slijpen op de klepzitting.
Anders dicht deze waarschijnlijk weer niet goed af , en sta je met te weinig compressie ( start probleem) of weer een verbrande klep
Nieuwe bougie en klepspeling gecontroleerd. Bougie was het probleem niet. Klepspeling is naar mijn idee nog prima.Ik zou de klepspeling controleren , en een nieuwe bougie proberen om te beginnen. klep kan een beetje ingeslagen zijn op de zitting , en nu te krap staan
En hoe dan schoonmaken? Van dat brandstofsysteem reiniger in de tank? Of werkt dat spul niet?verbrande klep kan ook door te arm mengsel. Temperatuur wordt dan zo hoog dat kleppen zichzelf niet meer voldoende kunnen koelen in dicht stand. Kijk daarom ook eens of je injector niet iets verstopt zit en daarmee te arm inspuit.
Injector heeft nog een mooi spuitpatroon vernevelt goed.verbrande klep kan ook door te arm mengsel. Temperatuur wordt dan zo hoog dat kleppen zichzelf niet meer voldoende kunnen koelen in dicht stand. Kijk daarom ook eens of je injector niet iets verstopt zit en daarmee te arm inspuit.