This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

20 mei Staphorst Sjeezes

Kheb ook een vision die moet ook hard! Ja maar dat gaat nie lukken! Maar marco jij moet mee. Is veel gezelliger en kweet ook nie waarom bart meegaat want wat zoekt hij bij een scooterrace. Misschien is de reden dat hij een ontzettende boer is en het is in staphorst altijd een ontzettend boerenfeest. maarja iemand nog snelle parts liggen voor een Vision? Kheb al een omgelaste leo die maar een meter ofzo uitsteekt..MZzzLz

Het wordt nog gezellig dus
Is er nog een plek waar iedereen altijd staat of zo? Anders moet je weer zo gaan zoeken naar bekenden

ok

Hoe laat gaan jullie der heen ? ik woon er namelijk 10 km van daan.. enne anders spreken we af om een bepaalde tijd..ik kan niet op een scooter komen...heb nu geen scooter en ben nog geen 16.......zeg t maar, ik neem een digi kamera mee

MzlL

Ja kneem ook digi cam mee. Worden weer lijpe fotoows kheb alleen geen webspace om ze na de tijd op te zetten.. Maarja

MZzlz

Originally posted by Makker

Wat een slijmjurk
maare, Bel maar !!!

hoeft niet meer, ties had toch nog wel een plekje vrij, iig bedankt:*

xieje maandag dan wel

sorry voor het beetje offtopic

jeuj marco ik zit ook bij jou in de auto! GeZellig hoef ik nie meer op je schoot te zitten. Trouwens vision is getuned maakt 10000 toeren ofzo maar gaat nie harder dan 55 :-(

Jah, ff iets te ver voor mij. Vanavond weer uit, en dan heb ik geen zin om vroeg op te staan en uren te rijden

Re: ok

Noem maar een plaats en tijd waneer je er bent, dan komen we wel ff langs lopen

nu maar hopen dat ik morgen niet meer zo aan de racekak ben als gister en vandaag hamburgers van de bbq in de regen eten om 2 uur ´s nachts roelt......NOT

cyaaz morgen dewds!