volgens mij waren dat wel jongens uit het zelfde groepje of niet? Ik vind het een beetje jammer. je weet dat het niet mag, en dan toch dwaas doen. keuring mag zich indd aanscherpen met dit soort dingen, jubbega waren er zo ook een paar.
De gene die gewonnen heeft, is een Axis met lang blok he?? Daar hoort kort blok onder, een Stinger heeft lang blok maar een Axis niet. En die scooter is gewoon een Axis. En die 'jongen' met zn 2 scooters, beide scooters zijn gewoon reglementair voor de scooter70. Origineel blok (kort) , orig wielbasis, 70 cc, plaat werk etc aanwezig. Enigste fout die die maakte, was direct van de stnd klasse aan te sluiten voor de speciaal klasse. Maar aangezien jullie een niveau van niks hebben kon die qau tijden gewoon direct mee doen. Tegen mij werd ook gezegd dat ik onregelmentair was met mn Sonic, weet niet hoe blind je kan zijn maar rij gewoon met een kort blok. Dus weet niet wat jullie allemaal zitten te klagen maar van ons uit wordt er niet onregelmentair gereden. Verder voor mij een nutteloze dag omdat het tijdsysteem zat te bitchen anders gewoon 2e of 1e kunnen worden. @harlingerark, mijn reactie was ook 0.05 ;-) was voor mij iig de laatste friesche sprint, zonder beker helaas.
Groetjes
Ik had die jongen van Scooter-power er nog op aangesproken alleen die zei dat het zo hoorde bla bla bla.
@ sanderp sorry van de flauwe opmerking, Genemuiden krijg je een biertje van me.
Welke flauwe opmerking? maar is goedhoud ik je aan!
allebei? kan dat ook?
Nopee niet @ genemuiden! neos staat te koop heb geld nodig voor rijbewijs helaas. maarja overal komt een einde aan, de neos heeft 2 sprints meegedaan en veel dingen beter gedaan dan mensen die al 2-3 jaar meedoen, dus mijn doel is bereikt!
Ben er zelf wel, als coach oid(je kunt me altijd herkennen aan me paars/witte/blauwe jas & dat ik bijna 2 meter ben (kijk maar naar die vent met camera, die op het fimpje achteruit fotos maakt ) )