Tijd systeem was ook aardig fucked. Ging veel fout vond ik.
Voor de rest heb ik een goeie dag gehad. Erg gezellig en uiteindelijk met de aerox 4de geworden. Jammer dat de koppelingsmoer los was geschoten. Daardoor had hij de laatste ronde GIGANTICHE veel wrijving . Dan kon ik mischien nog wat van mijn tijd halen. Maar ja is niet anders . Kon hem niet meer duwen, moest getilt worden.
oke was jij dat! heb je neos ook nog even bewonderd met de camera erop, leuk idee man!
2heat op de achterkant hoorde ik je zeggen, is dat nog gelukt ?
foto's van mijn kant!:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EEHDX6PS
reactie tijden waren bij mij ook flop 0,3 en 0,22 ofzo. toch nog een 7,807 gereden met scooter tijdens de run uit elkaar flikkerde
Doe volgende keer is ff foto's maken van meer dan alleen van die Harlinger Ark :+
dat het lang duurde voordat de std scooters weer konden starten kwam door het feit dat er 1 of andere aap met z'n extreme scooter in de std scooter klasse ging rijden. dit werd door een oplettende toeschouwer al in de 2e heat gezien.
toen hij dit in de omlopen weer zou doen werd het ook door de organisatie gezien en is er na (mischien lang) overleg besloten om deze deelnemer voor beide klasse te diskwalificeren..
verder heb ik een leuke dag gehad met wederom de snelste tijd in de automatenklasse en helaas door pech in de omlopen 4e geworden..
volgens mij waren dat wel jongens uit het zelfde groepje of niet? Ik vind het een beetje jammer. je weet dat het niet mag, en dan toch dwaas doen. keuring mag zich indd aanscherpen met dit soort dingen, jubbega waren er zo ook een paar.