This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2 fast 2 furious event Zandvoort

Status
Not open for further replies.
Ik heb net gelezen dat op dinsdag 11 november (gister dus) alles in 1x wordt verzonden. Je moet dan wel voor maandag 10 november om 12 uur hebben besteld. Als je daarna hebt besteld ben je te laat.
 

Beetje respect aub...Dat jij op 17jarige leeftijd al een Eclipse rijdt kan ik ook niks aan doen he :|
 
Ik zit dan in Grandorado met een stel vrienden (de oplettende lezer weet nog wel wat er vorig jaar allemaal gaande is geweest daar), dus ik kom wel even kijken. Alleen... Wie smokkelt mij naar binnen?? Weet niet zeker of we er tijd voor hebben, dus 'k ga geen kaartjes kopen
 
Originally posted by Arne
Beetje respect aub...Dat jij op 17jarige leeftijd al een Eclipse rijdt kan ik ook niks aan doen he :|
Ik ben 18 maar ok. En ook al ben ik nog niet zo oud, ik weet wel wat de betere autos zijn. Ik vind gewoon dat je een huis-tuin-en-keuken-auto op de parkeerplaats moet laten en volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. Je wil toch waar voor je geld. Bovendien probeer ik niet de welvarende jongen uit te hangen, want zoals ik al zei heb geen geen eens een auto.
 
Mja maar net wat je leuk vindt..

persoonlijk vind ik een dure Eclipse verkrachten met tupperware tuning 'nogal' zonde.. kun je beter een oue rag golf pakken oid, die zijn std al lelijk/onzichtaar genoeg.. (nofi ;x)
 
Originally posted by Volty
Mja maar net wat je leuk vindt..

persoonlijk vind ik een dure Eclipse verkrachten met tupperware tuning 'nogal' zonde.. kun je beter een oue rag golf pakken oid, die zijn std al lelijk/onzichtaar genoeg.. (nofi ;x)

is dat ook de rede dat jij een Aeon Cobra gekocht hebt :|
 
Ben er ook, samen met vrienden uit Hoofddorp, en mijn vriendin had het laatste kaarte v/d Halfords

Gaan wel leuk worden, ik hoop dat het weer een beetje mee werkt...
 
Had vrijdag kaartje gehaald nu alleen nog vervoer wordt ws in me eentje met de bus .. Komt er nog een St.net meeting point 8P
 
Ik ben net terug....Was errug vet!
Ik heb Dimer nog ff gesproken.
Club waar ik bij zit heeft mooie dag gehad! Onze eigen Danny (impreza met scooby doo paint) heeft de club (www.2xceler8.nl) goed gepromoot!
Voor de rest mooie auto's gezien en vooral veel ideeen opgedaan voor mn eigen auto.

groeten Martijn
 
Ben ook even wezen kijken maar was nogal laat vertrokken waardoor het file rijden was.
Verder wel wat leuke oto`s gezien en fluitende turbo`s aangehoort,maar jammer van het weer.
 
Status
Not open for further replies.