Als je snapt welk vermogen ze meten, snap je ook dat deze methode gewoon klopt! Ze meten namelijk geen motorvermogen.MK_GSM said:Idd dan worden er eindelijk eens echte dingen gemeten en geen gebruik meer gemaakt van de ''zoveel kw = zoveel Km/h'' methode
Leg jij dan eens uit welk vermogen ze meten, want ik vraag me echt af hoe je wat voor vermogen dan ook kunt meten zonder tijdsindicatie.mhr#27 said:Als je snapt welk vermogen ze meten, snap je ook dat deze methode gewoon klopt! Ze meten namelijk geen motorvermogen.
Cipher said:Nee, je mag geen 2Kw hebben.
De Nederlandse overheid hanteerd een omrekentabel waarmee het vermogen wordt omgesmurft naar snelheid. 2kW is volgens die tabel meer dan de maximaal toegestane constructiesnelheid van 45km/u, en dus zul je nog gewoon een boete krijgen.
Het feest begint pas als deze prehistorische banken uit de rolatie zijn, en ze de echte snelheid gaan meten.
Dit is dus heel goed te verklaren aan de hand van mijn eerdere reply.Cipher said:Dat is de ene kant van het verhaal ja.
Andere kant is dat het vermogen weinig over de topsnelheid zegt. Je ziet genoeg topics van mensen met 0.8 op de roller welke de 70 halen.. alsook topics van mensen welke max 45 rijden en toch over die 0.8 heen gaan Het is gewoon geen eerlijke meet methode.
Dit is niet waar.Cipher said:Wanneer ze daadwerkelijk de snelheid meten zou je bij wijze van spreken met een evo setup (49.9cc wel te verstaan) en een zeer korte vertanding toch zonder boete wegkomen.. terwijl je dat bij de huidige rollerbanken wel kunt vergeten.