19 Sept. legale meeting Speelmansplaten

Status
Not open for further replies.
Dat lijkt me niet echt verstandig he.. De rijder + scooter wordt ingeschreven lijkt me anders wordt er natuurlijk volop fraude gepleegd.. 15 jarige rijders etc.
 
ik was net hetzelfde aan het typen.. gewoon per persoon..
dat er onderling van scooter wordt gewisseld is niet erg, als ie maar gekeurd is :)

betaling voor de sprints doe je met een bandje ofzo als controle
 
Enrico@Sprinter said:
Dat lijkt me niet echt verstandig he.. De rijder + scooter wordt ingeschreven lijkt me anders wordt er natuurlijk volop fraude gepleegd.. 15 jarige rijders etc.

Ja ik bedoel wel ongeveer hetzelfde want je moet je eigen sowiezo inschrijven op het formulier.

@ Inne: wij dachten aan een sticker.
 
sticker voor de keuring van de scooter dan.. maar voor de inschrijving van de personen? (want daar gaat het tenslotte om)

als je zegt dat iedereen mag sprinten op een gekeurde scooter gaan mensen zich echt niet inschrijven met certificaat etc
 
.. voor één persoon of één scooter?
indien voor een scooter, waarom zou je dan certificaat moeten tonen?
en dan zou iemand van 12 ook kunnen rijden dus?
 
Razma said:
.. voor één persoon of één scooter?
indien voor een scooter, waarom zou je dan certificaat moeten tonen?
en dan zou iemand van 12 ook kunnen rijden dus?

Persoon natuurlijk je moet immers je naam ed. invullen op het formulier.
 
Is het niet mogelijk om een stempel op je hand te krijgen ofzo als je een certificaat hebt. Dat de mensen die je wilt laten rijden ff meelopen naar de keuring. dan kunnen ze gelijk een stempel krijgen.
 
menace said:
Is het niet mogelijk om een stempel op je hand te krijgen ofzo als je een certificaat hebt. Dat de mensen die je wilt laten rijden ff meelopen naar de keuring. dan kunnen ze gelijk een stempel krijgen.

Je moet gewoon je certificaat laten zien en 5 euro geven en dan krijg je een inchrijfformulier en dan kan je zelf naar de keuring lopen en daar krijg je een stickert. ;)

Edit: er is trouwens ook ehbo aanwezig mocht er wat gebeuren :)
 
Last edited:
AC Vlammert said:
ik kom ook mss zonder scoot omdat ik toch geen kans maak bij de sprints...

Gaat tog niet om het winnen gaat tog om de fun, of durf je niet meer tegen mij te sprinten :X !
 
iemand die een plekje overheeft voor mij en scoot die uit omg zwolle komt??? laat et dan snel weten :)
dan heb ik er egt zin in:p
 
Zal hier ook zker bij zijn ga dan ook paar snelle
scoots meenemen als het allemaal lukt...
ik ben iig als alles doorgaat hier zker bij :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top