[DK] 6mei en 9 sept 2006 Scootermeeting Kolding (denemarken)

Slome

Honda Dealer
Mensen die graag meewillen mogen mij een pm sturen (met naam en email/msn), dan zorg ik dat iedereen tzt een email krijgt met de plannen, en probeer ik wat te regelen om onderling wat dingen op een rijtje te zetten zonder gezwam van andere erbij.
Belangrijk:
Niet nu aanmelden en dan de laatste week afhaken, meld je alleen aan als je 100% weet dat je ook daadwerkelijk mee gaat. Alleen dan kan ik eventueel wat gaan proberen te regelen met vervoer, overnachting, entree, etc...
Ik wil graag een groepje bij elkaar hebben waar we wat aan hebben en met wie we daar gewoon een tof weekend gaan houden. Het idee is ook meer om wat van Denemarken zelf te gaan bekijken met dit evenement als extra.



Scootermeeting
Zaterdag 6 mei 2006
Vanaf 9.30 tot 17.00 uur

Route:
Gamstvej 1 A 6600 Vejen
Afrit snelweg: 67 ter hoogte van Kolding

Entree: 100 kr. (13.5 Euro )
Rijders betalen: 150 kr. ( 20 Euro)

* Helaas is mij deens niet toereikend genoeg om onderstaande stukje te vertalen *
Der vil blive rig mulighed for
” at ræce ” en tur på banen,
den er ca. 1.2 km i omkreds.

Vi tilbyder, du kan få
testet hvor mange HK og
tophastighed din scooter
yder i et rullefelt/test bænk.
* Dit laatste stukje betekend iets van Testbank aanwezig met competitie van hoogste vermogen *

Geplande meetings:
2006: 6 mei & 9 sept.
2007: 5 mei & 8 sept.
come and have a nice day

Meer info?
www.scooterbrothers.dk

Foto's Kolding 2005:
img12.gif

img2.gif

img6.gif

img8.gif

img24.gif


Kleine toevoeging:
Afgelopen jaar (meeting 5 mei 2005, de dag na jubbega 2005) zouden een aantal nederlanders, waaronder ik, erheen gegaan zijn. Echter zijn toen een aantal mensen afgehaakt wat resulteerde dat niemand meer ging.

Wij hebben toen de nodige informatie uitgezocht:
Reisduur: (volgens de ANWB planner)
De snelste route van Jubbega naar Kolding (Denemarken) over 572.2 km in ongeveer 5 uur en 31 minuten.
De route zou via Groningen, Bremen, Hamburg en vanuit daar recht naar het noorden hebben gelopen. Uitgaande van een pauze om de 2 uur, zouden we bij vertrek rond 5 uur tegen 12 uur zijn aangekomen. We zouden dan net tussen Bremen en Hamburg zijn gaan eten om zo de files te omzeilen en daarna bij de Duits/Deense grens de 2e pauze hebben.

Zie ook de info die ik vorig jaar gepost had:
Route planning 2005 said:
Planning:

Bij jubbega zal rond 18uur zijn afgelopen verwacht ik.

Idee was dan ook om zo snel mogelijk duitsland in te geraken (3 kwartier), en na 2 uur rijden ergens wat te eten (rond Delmenburg/Bremen).

Daarna is het nog maar 4 uurtjes, waarvan het makkelijkste 2x 2 uur is, met kwartier pauze ofzo.

Die rustplaats is makkelijkste rond Kiel (entree Denemarken). Dat ligt volgens de planner op 3uur en 55 minuten. Ik weet verder ook niet hoe dat met douane zit?

Als we eenmaal daar zijn is het nog maar relatief kort stukje namelijk.

Overnachting:
Kolding Plaatselijke Camping met 6 persoons huisjes.

Luxury cabin w/equipment.
6 pers. 25m2 + terrace
1 double sleeping couch, 1 seperat sleeping room w. double bed, upper room w. 2 sleeping places, toilet/shower, kitchen, micro wave, cooker, cabel TV and internetaccess.
Low season: Electricity paid seperatly - EUR 0,20 per kwh.


Je dient zelf de rommel op te ruimen of je kan dit laten doen tegen betaling van 13,51eur.
Prijs per nacht zou komen op 81.80 eur. Stroom niet inbegrepen omdat je in het laagseizoen zit. Echter zijn de prijzen op de site afkomstig uit 2004, dus reken erop dat dit IETS hoger kan liggen nu.

Meer info: Kolding City Camp
Foto's 6 persoonshuisjes:
03.jpg

01.jpg

08.jpg

stregtegning_hytte.gif


Overigens zijn er ook kleinere cabines (duurder p.p. en minder gezellig) en overnachtingen in tentjes (koud?) mogelijk.

Verder krijg je p.p bij elke 2 overnachtingen een gratis toegang tot het tropische zwembad van Kolding. Wij wilden vorige keer dus van donderdagavond tot zondagmiddag gaan, zodat we op donderdagavond na jubbega direct daarheen konden gaan. Gezien het toen midden in de Mei vakantie viel zou het dus geen probleem zijn geweest.

Uitgaan:
Tja stel dat je je helemaal kansloos kapot verveelt op de avond na of voor de meetings zelf: Uitgaanstips.
Je weet wat men zegt over Deense blondienes... +pippi+
(zie dus ook de foto's bovenaan)

Handige info:
Swobber (scootertuner uit Kolding) said:
A little rules about alcohol in DK:
When can you buy alcohol in DK: In the supermarkets its 16 (You must also be 16 to buy tobacco), on the disco's you must have turned 18 to get in, and the crew might ask for ID (Bring your Pasport or a Drivers License) - Some places you must be 21 (Its not the law, but the disco's own rules).
Drinking on the streets: Its not a good idea, and some cops dont like it, but as far as i know its okay.
Dont drink and drive - maximum 1-2 beers - then you should not drive - the cops are very strict about this, and they can claim an alcohol test whenever they want to.

Speed's in DK:
Motorway: 130 or 110 (If no signs with 110 is shown its 130), with trailer its 80 or 90km/h.
In the city's its 50 (Local speed limits can be 60 or 70).
When outside of city's, but not on the Motorway its 80 km/h.

Drugs: Everything is illegal, weed, ectasy, coke, heroin - you name it.

Hopelijk is dit voldoende info om voor dit jaar wel enkele fanatiekelingen te vinden, ik heb geen zin om straks weer als enige hierheen te willen gaan. Alleen ga ik niet. En er zal iemand Nederland moeten vertegenwoordigen daar -:-
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik wil graag mee maar dat huisje? nee dank je dan gaat het weer te veel kosten ik rij dan toch met busje daar zal ik dan ook in slapen of in een tent of in een auto etc.....
kunnen we niet met de organisatie afspreken dat we de avond daarvoor al het terrein op kunnen en onze spullen kunnen opzetten dat maakt het stukken goedkoper en j hoeft niet zo veel te stoppen.

en zijn er nou wel of geen sprints?
 
Mocht het meezitten, en me SR helemaal af zijn (denk ik toch wel een keer tegen die tijd ;)).. dan zou ik er opzich wel naartoe willen..

Moet alleen ff kijken ivm vervoer, busje heb ik wel alleen moet me rijbewijs nog wel halen..
 
ja vorig jaar was ik eigenlijk ook mee gegaan; maar ging niet door ivm o.a. vervoer; geld en hemelvaart (kater dag erna:p)
zal er dit jaar weer eens over nadenken; als ik naar jubbega ga dit jaar is het wel een mogelijkheid om toch nog door te rijden.. wat vorig jaar eigenlijk ook de bedoeling was.
mocht m'n 'whole crew' gaan ben ik ws ook wel van de partij :p
 
Schuin gedrukte stukken tekst in Engels omdat de organisatie uit denemarken dan ook weet waar het over gaat.
Cursif written text is in English so that the Denisch organisation could read the more important information, whitout wondering what we mean.

Het laten afhangen van de rest van je crew heeft geen zin Jules, dan gebeurt er uiteindelijk nog niets, want de rest doet exact hetzelfde ;)
Do not let youre trip depending on the rest of you're crew Jules, if you do that, nobody would go, the rest is probably thinkin the same.

Anyway, op zich heb je wel gelijk. Met voldoende mensen die elkaar intussen ook beetje kennen? moet het wel gezellig worden. Ik houd mezelf iig wel beschikbaar voor dat weekend. (I commit, I go for the girls -:- )
Anyway, Jules, youre right. If enough people, who new eachother by this time, are going as a group, it must be fun then. I keep myself available for the weekend.

Iig heb ik Ole (organisatie Kolding) weer gewezen op dit nieuwe topic, dus hoogstwaarschijnlijk zal die wel weer reageren.
Mocht iemand vragen hebben, speciafiek voor en/of over denemarken, stel ze hier in het engels of pm ze naar mij, dan mail ik ze vertaald door naar hem. Dan hoeft hij niet steeds alles te lezen en zorg ik ervoor dat hij de belangrijke dingen wel doorkrijgt.
I have mentiont Ole (organisation Kolding) about this new topic, and probably he would read this to.
If somebody has any questions, specific for or about Denmark, write them in here in Dutch or English or PM them to me, then I would send them by Email to Ole.
 
Het voorstel is er nu ook om te vragen of wij een dag van te voren het terrein op mogen, dan hoeven we die huisjes niet te huren, enkel vraag ik me dan af, waar iedereen wil slapen? :) Ik ga zelf echt niet zo ver met een caravan rijden...
The idea is to ask if we could sleep on the meeting place the day before and the day after, so that we don't need to rent the houses on the Kolding City Camp. I was only wondering, where want everybody sleep? I am not planning to drive that hole way with a caravan...
 
Liever gewoon een dag van te voren in zo'n hokje, en retevroeg je nest uit, en dan naar het terrein blaaschen 8)
 
Meningen zijn dus verdeelt. Beter gaan we tzt een indicatie maken wie wat als voorkeur heeft en definitief plannen trekken. Persoonlijk zou ik gaan voor een Huisje, het kost wat meer, maar heb je wel een fatsoenlijke slaapplek en gezelligheid. Ik weet ook niet hoe koud het kan worden in Denemarken, maar dat kan ik wel ff proberen te achterhalen.
 
ik zou liever in busje ofzo slapen, ik bedoel met het geld wat je aan het huisje zou besteden kan ik wel ergens anders voor gebruiken, ik bedoel echt goedkoop zal het niet worden, alleen die benzine al
 
Temperatuur in Denemarken verschilt vrij weinig met die van hier.
Alleen wat meer kans op regen, maar toen ik er Mei j.l. was, was het weer er erg goed :)
 
Ik ben zeer zeker geinteresseerd wanneer er een groepje mensen gaat en wanneer ik dan kan slapen in een HUISJE:p. (Nee ik ben niet verwend, ik ben gewoon mishandeld @ lely '05:p).

Voor mij hangt het wel af van mijn studie omdat ik om en nabij die periode moet afstuderen en tja... dat moet ff voorgaan. Ik kan zekerheid geven in januari/februari.
 
lijkt mij ook wel gaaf om een keer naar denemarken te gaan, maar ik denk dat ik dat pas 1a 2 maanden van te voren kan bevestigen +ralf+
 
Mensen die graag meewillen mogen mij een pm sturen (met naam en email/msn), dan zorg ik dat iedereen tzt een email krijgt met de plannen, en probeer ik wat te regelen om onderling wat dingen op een rijtje te zetten zonder gezwam van andere erbij.
 
Heb ik nu een flashback of herhaalt de geschiedenis zich weer? :7

Nee grapje, maar vorig jaar werd dat ook geroepen uit naam van Bartje team, maar die haakten de laatste week allemaal stuk voor stuk af ;)

3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen? :D
 
Back
Top