1800 piek op straat...

Status
Not open for further replies.
Re: Re: Tecnigase Next .. toch leuk...NOT

Originally posted by Dj_promo


Ik heb ook een technigas next (de versie met andere demper) maar wel de gehomologeerde versie. Ik wou niet riskeren nog is gepakt te worden door de wouten en me uitlaat kwijt zijn. maar als ik 18 ben mag het wel van me pa, dan moet hij de boete niet betalen en is die voor mij. Nog een paar maandje wachten en er komt een yasuni op .

erm, sorry?! dus jouw pa betaald nu jouw boetes omdat dat MOET?! wat is dat nou voor crap, gewoon zelf dokken die boetes en dan andere uitlaat eronder..............
 
Originally posted by Sjoerdyo


Lijtk veel op een Ark??? Zit je bril scheef ofzo....??? ECHT wel een verschil! Ik zag het btw meteen aan de olietank!

Ik keek ff naar velg + banden + volgepropte achterkant met olietank en benzinetank... Is het erg vreemd dat ik een Ark voor ogen had?

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Ik keek ff naar velg + banden + volgepropte achterkant met olietank en benzinetank... Is het erg vreemd dat ik een Ark voor ogen had?

Greetz.

Neuh, valt wel mee (d8 het eerst ook :) )
 
Re: Re: Re: Tecnigase Next .. toch leuk...NOT

Originally posted by Jasper


erm, sorry?! dus jouw pa betaald nu jouw boetes omdat dat MOET?! wat is dat nou voor crap, gewoon zelf dokken die boetes en dan andere uitlaat eronder..............

weet ik wel maar als er iets gebeurt is hij er verantwoordelijk voor want ik ben minderjarig. Dus als ik een ongeluk veroorzaak omdat ik te snel rijd komt is dat voor mijn vader (volgens de wet)
en een boete kan ik nie betalen. Dat is hier niet 200 piek maar heel wat meer als in nederland (een maat van me reed 90 op rollen --> 1250 gulden boet) en dat wil men pa niet
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Ik keek ff naar velg + banden + volgepropte achterkant met olietank en benzinetank... Is het erg vreemd dat ik een Ark voor ogen had?

Greetz.

het zadel is ook al hetzelfde als een ark.
en het voorvork ook denk ik.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Fucking aarzhazen! Das geen Beta, knoeierds! Belediging! Daniel wat doen we met deze gasten! Dit kan niet, dit is minachting!!!

SR SR SR SR :( grrrrrrrrrrrr|(

Das de mooiste scooter ooit die daar op de achtergrond staat!
Niet een Beta :p
Sjoerd, verzin maar wat :)
 
Nou Bart het is niet zo erg dat jij daar een Ark inziet; zo haal je de mensen met verstand van zaken er tenminste tussenuit. :p

Ennuh het zadel hetzelfde? Sinds wanneer is dat zadel zo hoekig, oke voor de rest lijkt ie er een beetje op, maar je kijkt toch naar meer dingen dan alleen het zadel!
 
Re: Re: Re: Re: Tecnigase Next .. toch leuk...NOT

Originally posted by Dj_promo


weet ik wel maar als er iets gebeurt is hij er verantwoordelijk voor want ik ben minderjarig. Dus als ik een ongeluk veroorzaak omdat ik te snel rijd komt is dat voor mijn vader (volgens de wet)
en een boete kan ik nie betalen. Dat is hier niet 200 piek maar heel wat meer als in nederland (een maat van me reed 90 op rollen --> 1250 gulden boet) en dat wil men pa niet

ik d8 dat je in belgie de eerste keer een waarschuwing+ in beslagname voor 20 dagen kreeg en pas een bote als ze je een 2de keer tegenhoudden:?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Ennuh het zadel hetzelfde? Sinds wanneer is dat zadel zo hoekig, oke voor de rest lijkt ie er een beetje op, maar je kijkt toch naar meer dingen dan alleen het zadel!

Het zadel lijkt er bezt aardig op, van Ark is ook best hoekig (en zit als een plank:))... Ik let inderdaad op andere dingen, like... die C20 die eronder ligt:p...

Greetz.
 
Originally posted by Da man
Zit er alleen bij de R zo`n veertje aan de demper

Nee, tegenwoordig hebben alle Yasuni's een demperophanging incl. veer... De Carrera's hebben een losse flens (bij uitlaatpoort) met een ophanging aan 2 veren...

Greetz.
 
ff picje...

speed_pijp.jpg


8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top