1800 piek op straat...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Sjoerdyo
En al getest? Ben je tevree?
Phattt :)

Yup me happy... :)

Uitlaat zit nu op een MK SP IS-tuned, heel snel komt er een speed rep onder :)

dit blaast al +130 op runner teller
 
ey

Daanje en Sjoerdo.....
Ik doe meee een beetje m'n scoot voor ark uit maken.
Ik vind niet dat hij er echt als een ark uit ziet.
Dat zadel is 100% zeker van een sr na 94 tot 97. Velg is ook wel redelijk sr vin ik. Dus... SR ROELEERT !!! Alleen oud model.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Komt omdat je de rest zeker kwijt bent :)

Nee die van mij zit met effe kijken iets van 35 - 40 schroefjes vast denk ik kappen dus he.
Mijn replies worden wel heel serieus opgevat.. Zo erg beledigd voel ik me niet hoor ... Tering...

Hee.
Als ik het hoor en zo zie heb je een SR uit 94 lucht gekoeld zadel niet in een stuk maar uit 2 stukken (mooi zadel) Of heb ik het nou fout. Hij heb in ieder geval een mina. vert. zei je toch ??
Ik heb een sr viper met mina. vert. (toen hadden ze geen horiz) lucht gekoeld, ook zadel uit 2 stukken altijd door de dealer onderhouden. Hij rijd lekker alleen is nog niet mooi. Ik heb er een bidalot eronder. Binnenkort ga ik de schaafplekken op m'n kappen herstellen. Ik vind het vet dat er nog mensen helemaal geilen op die oude sr is gewoon mooi., die voorkant en dan dat vette achterkantje. MOOOOOOI :p dus mensen SR is the king under the scoots:W

joren
 
Waarom in hemelsnaam al die dure uitlaatjes als je er een kan laten lassen bij een pro-bedrijf zoals dynojet? voor 500,-?
En als ze wegroesten moet je ze maar beter onderhouden..
Beetje vet erop, of siliconen spray..
 
Mijn machine..
Inmiddels met hebo stickers, en castrol stickers etc.
Die demper is dus een Kundo en heb hem maar gepolijst..
Was carbon look..
Btw, die demper is duurder dan die uitlaat maarja voor nsr'en heb je niet zulke brute spullen als voor minarelli-blokken zooi (no offence)..
 
Originally posted by Honda NSR-II
Waarom in hemelsnaam al die dure uitlaatjes als je er een kan laten lassen bij een pro-bedrijf zoals dynojet? voor 500,-?
En als ze wegroesten moet je ze maar beter onderhouden..
Beetje vet erop, of siliconen spray..
jaaaaaaaaaaaaaah dynojet berekent ff een uitlaat voor je voor 500 piek

NIET dus....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top