ippeltje Banned 13 September 2004 #1 HEEY, wie gaat er zaterdag nog naar Masters Of Hardcore?? Paar vrienden hier uit de buurt gaan wel nog mensen hier?
HEEY, wie gaat er zaterdag nog naar Masters Of Hardcore?? Paar vrienden hier uit de buurt gaan wel nog mensen hier?
Mike@Rox BB Member 13 September 2004 #2 Meestal vaste bezoeker van MOH.. Dit keer niet, aangezien het deze keer @ Thialf is.. Kutlocatie..
Bert Sr. lid 13 September 2004 #3 http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=41181&page=1&pp=30
R Rijk de B boer 13 September 2004 #4 Thialf is een prachtige locatie ervoor, ben er zelf ook en kom uit amsterdam vandaan.
L55K Groningen 14 September 2004 #5 Kga ook ckers heen. We komen met ongeveer 30 man in de bus vanuit groningen. Door heel thialf heen stuiteren.
Kga ook ckers heen. We komen met ongeveer 30 man in de bus vanuit groningen. Door heel thialf heen stuiteren.
twistednrg Banned 14 September 2004 #6 Mike@Rox said: aangezien het deze keer @ Thialf is.. Kutlocatie.. Click to expand... Heb van mensen wel anders gehoord, heel thialf was verbouwd tot een werelds grote hardcore arena :X zo werd het mij dus verteld!
Mike@Rox said: aangezien het deze keer @ Thialf is.. Kutlocatie.. Click to expand... Heb van mensen wel anders gehoord, heel thialf was verbouwd tot een werelds grote hardcore arena :X zo werd het mij dus verteld!
Ronnie Well-Known Member 14 September 2004 #7 Ik wilde er eerst wel heen gaan ben allang niet meer @ zo'n feest geweest Noize Supressor komt ook weer Maar het is me te ver rijden en maybe speelmansplaten dus... maja....
Ik wilde er eerst wel heen gaan ben allang niet meer @ zo'n feest geweest Noize Supressor komt ook weer Maar het is me te ver rijden en maybe speelmansplaten dus... maja....
Alfa-Aerox Well-Known Member 14 September 2004 #8 Heb me kapsels gescheurd van me enkel :| maar als het gaat ben ik er zeker weten bij.