18 April Nijmegen

pollik

Well-Known Member
Type: Illegaal
Plaats: Nijmegen
Datum: Zondag 18 April
Tijd: 14.00

Geplande Activiteiten:
-Sprints enz.

Terein Informatie:
- verzamelplek Anac

Opmerkingen:
- niet door elkaar rijden
- respect tonen voor elkaar
- hou het gezellig

ROUTEBESCHRIJVING:

Dennenstraat naar beneden. bij stoplichten oversteken, dan naar links, dan heb je aan de rechter kant de anac

-----------------------------------------------------

via Graafseweg.
Als je bij de stoplichten staat kun je naar beneden rijden.
Je rijd alsmaar rechtdoor,je gaat 2 stoplichten voorbij.
Je komt dan op een kruising op een gegeven moment bij 2de stoplicht
ga je weer rechtdoor die weg heet de Wolfskuilseweg.
Je rijd tot zn einde,kom je weer stoplichten tegen.
Je gaat linksaf.
Wel de fietspad op en dan alsmaar rechtdoor.
Dan kom je vanzelf daar,dat is de enige tankstation op die weg.
Op het einde van die weg is het dan.

--------------------------------------------------------

we verzamelen om 14.00 bij de Anac en dan rijden we met z'n alle naar de plek toe.

zorg dat je erbij bent!!!! dit mag je niet missen!! er zullen zeeeeer snelle scooters aanwezig zijn

See ya all sunday. And Have fun!
 
Advertisement - register to remove this

het word wel wat veel allemaal hoor... ieder weekend zijn er wel scooter en auto meetings/races. als je het mij vraagt iets te vaak beter 1x in de 3 weken ofzo egt een groote meeting met veel snelle scooters. en als je echt niet zonder kan ga dan gewoon naar de weelerbaan met een paar scooters ofzo
 
blijkbaar vind niet iedereen het genoeg. ik kreeg vandaag ook weer vragen wanneer er weer een meeting kwam *liefst zo snel mogelijk* krijg je dan te horen. en dangelo wou zelf ook weer over 2 weken
 
Ik ben bezig met het organiseren van een legale meeting op industrieterrein in beuningen,de schoenaker.En Jorg is geloof ik ook bezig met een legale meeting.

Ik vond gister beetje te grote chaos en ongeorganiseerd en nog steeds te weinig echt snelle scoots,maar komt binnenkort verandering in.Ik was gister met sander van rsb ff langs gegaan en was onder de indruk van Jorg,maar volgende meeting in nijmegen komt sander met rsb tuned scoots ;)
 
we zullen zien of de rsb members Jorg bij kunnen houden ;)

we gaan waarschijnlijk over 3 weken weer een meeting houden. dit wou Dangelo graag en die gast op die blauwe rox wou da ook. iedereen wou over 2 weken weer , maar dat vind ik te snel.

er zijn een paar punten met organiseren:

1. om hier op de wielerbaan de sprintbaan af te zetten met lint heeft weinig tot geen zin! niemand zal zich hier er iets van aan trekken en die lint ligt binnen 2 minuten op de grond.

2. verders kan je toch niet iedereen op de baan houden, want ze gaan er toch weer op staan, ook omdat er daar teweinig ruimte is. maar ze kunnen natuurlijk ook op gras staan

3. Verders egt iets organiseren op een illegale meeting heeft niet veel zin.

En het sprinten regelen ze gelukkig zelf.

Ja en dat er sommige lomp rijden kan je ook weining tegen doen.

Naja we zien wel hoe het de volgende keer aan toegaan.

Ik hoop trouwens wel dat de rsb members dan ook egt komen!! niet dat ze kans maken tegen Jorg.... :) maar toch je kan het altijd proberen
 
Back
Top