gewoon polini spruitstuk 35mm draaibaar nemen voor 125-180cc piaggio dan past dat grtjsspruitstuk man
thxgewoon polini spruitstuk 35mm draaibaar nemen voor 125-180cc piaggio dan past dat grtjs
zoek maar eens op google
Spruitstuk heeft niet eens schroefdraadspruitstuk man
nee innd blok welSpruitstuk heeft niet eens schroefdraad
Maar niet voor een 35mm carbzoek maar eens op google
28mm polini pwk en dan zie je dat de spruitstuk kan 35mm is
oh nee 28mm carb inndMaar niet voor een 35mm carb
ja dacht al denk dus dat die man schroefdraad van het blok bedoeldSpruitstuk heeft niet eens schroefdraad
hoeft allemaal niet johja dacht al denk dus dat die man schroefdraad van het blok bedoeld
dankjewel manhoeft allemaal niet joh
zoek gewoon oo google welk carb je wil kijk bij beschrijving gwn welke diameter spruitstuk en filter je moet klaar is kees
Ik zou zeggen succes met een spruitstuk vinden voor die 34mm carb, jullie halen de diameter van de aansluiting op het spruitstuk en het formaat carb door elkaar.hoeft allemaal niet joh
zoek gewoon oo google welk carb je wil kijk bij beschrijving gwn welke diameter spruitstuk en filter je moet klaar is kees
35mm carb polini pwk bestaat niet 34mm wel dus ik zou dan 34 pakken dat is spruitstuk aansluiting 40mmIk zou zeggen succes met een spruitstuk vinden voor die 34mm carb, jullie halen de diameter van de aansluiting op het spruitstuk en het formaat carb door elkaar.
er zit nu 34mm pwk carb eronderLaat maar zitten
Heb die scooter uiteindelijk niet gekocht man was allemaal dingen mee miswat is je setup? Ik heb nu ook een 172 gebouwd, Ik heb 13,2gr rollen erin gegooid en rvs bocht, en trekt voor geen meter meer. Met std bocht en 16gr rollen trok hij als een beest onderin
Ah oke, bij mij ook nee alleen motorisch eff afstellen en dan afbouwenHeb die scooter uiteindelijk niet gekocht man was allemaal dingen mee mis