kheb er een korte in weet alleen niet welke zal dalijk even cheke wat erop staatBougie te lang ???
Hoeft niet perse een mikuni nee. Sterker nog, het is waarschijnlijk beter om een dell'orto te pakken ipv een mikuni. Die mikunis lekken om de haverklapJe hoeft toch niet perse een Mikuni te pakken? Je kan een 20.5 dellortho pakken die standaard op een Runner zit bijvoorbeeld. Mikuni onderdelen passen niet op een Dellortho carb, en al zou het misschien passen dan zal het alsnog niet lekker en soepel lopen zoals het hoort.
oke wordt sws dellorto carb mooi spul maar kan k er geen 19mm polini cp op die heb k nog liggen nieuw of te klein voor 180?Hoeft niet perse een mikuni nee. Sterker nog, het is waarschijnlijk beter om een dell'orto te pakken ipv een mikuni. Die mikunis lekken om de haverklap
Dat kan wel hoor, maar zou dat meer als tijdeijke oplossing gebruiken. Het kan prima en zal ook echt wel lekker rijden maar is wel het uiterste wat je zou kunnen monteren volgens mijoke wordt sws dellorto carb mooi spul maar kan k er geen 19mm polini cp op die heb k nog liggen nieuw of te klein voor 180?
k heb 28een 34mm pwk carb is toch te groot voor zip met skr blok 172cc? met smo2 ( er gaat smo4 nog opkomen en wrs 28 carb)
Ja ik ga het toch denk ik niet ruilen. Hij zegt dat 1 schroefdraad van de membraan 3mm ofzo groter getapt moet worden.k heb 28
allemaal geen last van gwn goede membraan spruitstuk en dikke 28 erop gegooid en gasseJa ik ga het toch denk ik niet ruilen. Hij zegt dat 1 schroefdraad van de membraan 3mm ofzo groter getapt moet worden.
thx man binnekort 172 dan voor mij en is het echt geen groot probleem niet dat straks die schroefdraad helemaal kapot is ofzoallemaal geen last van gwn goede membraan spruitstuk en dikke 28 erop gegooid en gasse
ik heb gewoon een malossi vl13 membraan en spruitstuk voor 28mm carb en dan gewoon de polini pwk 28 erop met powerfilterthx man binnekort 172 dan voor mij en is het echt geen groot probleem niet dat straks die schroefdraad helemaal kapot is ofzo
thxxx man twijfeld erg doordat die man zei dat 1 kant van schroefdraad 3mm groter getapt moet wordenik heb gewoon een malossi vl13 membraan en spruitstuk voor 28mm carb en dan gewoon de polini pwk 28 erop met powerfilter
voor wat groter tappen ? die membraan? of watthxxx man twijfeld erg doordat die man zei dat 1 kant van schroefdraad 3mm groter getapt moet worden
hij zegt dat de schroefdraad groter moet gemaakt worden van de spruitstuk trouwens had het verkeerd geschrevenvoor wat groter tappen ? die membraan? of wat
van membraan? ik heb gewoon membraan voor 125/180 en spruitstuk ook dat past gwoonhij zegt dat de schroefdraad groter moet gemaakt worden
spruitstuk manvan membraan? ik heb gewoon membraan voor 125/180 en spruitstuk ook dat past gwoon