172cc malossi blok skr

zipke70cc

Member
hallo,
heb een malossi 172cc ac blokje
maar nu draai k aan mijn vliegwiel 3x ofso rond en dan kan ik niet verder draaien hoe komt dit?
iemand idee hoor et graag grtj

Advertisement - register to remove this

ik heb er een 20.5 carb op maar de gaschuif s er niet op :( kan iemand mij vertellen waar die te koop zijn welke site iemand die wilt helpen zoeken

Tja, ligt eraan van welk merk je carb is. Ik vermoed een mikuni gezien deze standaard op een SKR zit.

Indien het inderdaad een mikuni is ben je denk ik beter af om een complete carb te kopen op MP voor 4-5 tientjes. Losse onderdelen (m.u.v. sproeiers) voor die carb zul je niet zo snel vinden in de webshops vrees ik... (mogelijk dat je onderdelen kunt overzetten van een andere type 20.5 mikuni carb, maar daar heb ik zelf dus geen ervaring mee)

Je hoeft toch niet perse een Mikuni te pakken? Je kan een 20.5 dellortho pakken die standaard op een Runner zit bijvoorbeeld. Mikuni onderdelen passen niet op een Dellortho carb, en al zou het misschien passen dan zal het alsnog niet lekker en soepel lopen zoals het hoort.
Kan natuurlijk van alles zijn waarom je maar 3x rond kan met je vliegwiel. Zit er niks tussen je vliegwiel en ontsteking? Of bij je vario iets niet goed ofzo?

Je hoeft toch niet perse een Mikuni te pakken? Je kan een 20.5 dellortho pakken die standaard op een Runner zit bijvoorbeeld. Mikuni onderdelen passen niet op een Dellortho carb, en al zou het misschien passen dan zal het alsnog niet lekker en soepel lopen zoals het hoort.
Hoeft niet perse een mikuni nee. Sterker nog, het is waarschijnlijk beter om een dell'orto te pakken ipv een mikuni. Die mikunis lekken om de haverklap :tearsofjoy:

Hoeft niet perse een mikuni nee. Sterker nog, het is waarschijnlijk beter om een dell'orto te pakken ipv een mikuni. Die mikunis lekken om de haverklap :tearsofjoy:
oke wordt sws dellorto carb mooi spul maar kan k er geen 19mm polini cp op die heb k nog liggen nieuw of te klein voor 180?

oke wordt sws dellorto carb mooi spul maar kan k er geen 19mm polini cp op die heb k nog liggen nieuw of te klein voor 180?
Dat kan wel hoor, maar zou dat meer als tijdeijke oplossing gebruiken. Het kan prima en zal ook echt wel lekker rijden maar is wel het uiterste wat je zou kunnen monteren volgens mij

Back