13 juli Brommer- en Scootercross

Razma

Well-Known Member
Het is op een zaterdag vanaf 8u 's ochtends in Lichtenvoorde.

Toegankelijk voor alle brommers en scooters 50cc (geen 70cc, wel jammer)

Standaard en trage worden in de 'Normale klasse' gedropt
De snelle gaan naar de 'sportklasse'

Reglementen: geen open uitlaat en max 50cc... rest weinig eisen...
Circuit is +/- 3 km en voleldig offroad, en geen plateauheuvels...

Voor meer info en inschrijvingen: 0544 37 59 28
 
Advertisement - register to remove this

Dit wist ik enkele weken geleden al, ik had het je nog willen zeggen, maar dat is er niet van gekomen.
Het zal mij benieuwen hoeveel scooters er aan mee gaan doen.
 
volgens die dude zijn er best al wat inschrijvingen...
eerst zien dan geloven, maar het lijkt me in elk geval wel funny :)

Iemand ideetje voor een goede offroad scooter te testen die dag? :)
 
Originally posted by Razma
volgens die dude zijn er best al wat inschrijvingen...
eerst zien dan geloven, maar het lijkt me in elk geval wel funny :)

Iemand ideetje voor een goede offroad scooter te testen die dag? :)

Aprillia Rally
 
zonde had de ideale gelegenheid geweest om mn neos te testen

DSCF0013.JPG
 
das vet jongen. Ik denk dat ik mee ga doen met de puch z one van ons moeder (loopt net geen 40 :S) Ik vlam ze allemaal :D

Maar schakels mogen dus ook... das wel vetjes
 
Helaas is de storm nog niet af, anders had ik me sowieso ingeschreven. 10" met Kenda's er onder en gaan....
 
Originally posted by Joor
Helaas is de storm nog niet af, anders had ik me sowieso ingeschreven. 10" met Kenda's er onder en gaan....

Jaja, dat kan je nu wel makkelijk zeggen...... Volgens mij had je het nooit gedaan :)
 
Originally posted by mhr#27
Ik wil altijd nog een keer met een scooter aan de Zwarte Cross meedoen. Dat lijkt me wel lachen.

dat is wel cool ja, die foto reportages in de kixstart zijn vaak wel lachen. Je hebt verschillende klassen, de verkleed klasse ofzo lijkt me wel cool... (zie je de gekste dingen)
 
Wie weet waar het precies is...........en tot hoelaat gaat het duren want ik moet tot 12 uur werken maar wil nog wel ff langskomen als er om 1 uur nog wat te doen is uiteraard?? LAterzz
 
Originally posted by -=MOL=-


Jaja, dat kan je nu wel makkelijk zeggen...... Volgens mij had je het nooit gedaan :)

Nee inderdaad...volgens mij had je je scooter naar de eeuwige jachtvelden geholpen :)

Robbert
 
Originally posted by mhr4ever


Nee inderdaad...volgens mij had je je scooter naar de eeuwige jachtvelden geholpen :)

Robbert

Precies. Ga je met een 70 giet ofzo ok. Maar niet met een compleet getuned speed pretpakket :)
 
Re: Re: Re: Re: 13 juli Brommer- en Scootercross

Wie weet tot hoelaat dit gaat duren? Ik wil nog wel ff komen kijken. Lijkt me wel vett!
 
Re: Re: Re: Re: Re: 13 juli Brommer- en Scootercross

Ben er vandaag ff geweest, ff 1 uur en 10 min voor gereden:mad: maarja........het is wel goed georganiseerd en er waren er behoorlijk wat. Echte raceteams enzo.... en het was bijna allemaal schakel.....Morgen zijn er nog meer races. Lijkt me wel vett als er nog wat van het forum komen. See ya.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 13 juli Brommer- en Scootercross

Originally posted by Neosracer
Ben er vandaag ff geweest, ff 1 uur en 10 min voor gereden:mad: maarja........het is wel goed georganiseerd en er waren er behoorlijk wat. Echte raceteams enzo.... en het was bijna allemaal schakel.....Morgen zijn er nog meer races. Lijkt me wel vett als er nog wat van het forum komen. See ya.

veel scooters?
heb je pix ofzo?
 
Back
Top