13 Augustus SantaPod (UK) 400m sprint

Sander said:
Misschien moeten we er zelf 1 zien te fixen Mol?? Dan kunnen we hem volgende jaren ook nog gebruiken })
Ik zou er toch 1 fixen. Ben al aardig op weg met maten verzamelen. Is alleen verrot dat ik scooteronderdelen in Bloemendaal heb en ik voornamelijk in Delft ontwerp.
 
cozmo said:
Ik zou er toch 1 fixen. Ben al aardig op weg met maten verzamelen. Is alleen verrot dat ik scooteronderdelen in Bloemendaal heb en ik voornamelijk in Delft ontwerp.

Deal :)

Als jij het frame hebt, heb ik het blok (zoals belooft ;))
 
Sander said:
Deal :)

Als jij het frame hebt, heb ik het blok (zoals belooft ;))
Idd, ik moet alleen van Marco mijn kroonstuk, voorvork, voorvelg en remmerij hebben voor maten enzo. Wil ook even kijken hoever ik de poten kan laten zakken en dat soort dingen.
 
wil best van de partij zijn maar wie gaan er allemaal naar toe en hoe

uk zal daar echt wel effe met de scoot willen rijen (niet naar toe)

zal wel leuk worden ga daar bijna elk jaar op vakantie
 
Ik moet het nog even op een rijtje gaan zetten. De scooter/sprinter moet zowieso in mijn Caddy passen. Anders moet ik de Koopmans bus gaan lenen en daarvoor is het tarief hoger denk ik dan voor een personenauto.
Boot/trein moet ik ook nog even naar kijken allemaal. Maargoed, het hoort er gewoon bij. Dan maar niet op vakantie, ik wil nou zelf weleens naar Santa Pod. 2 jaar terug is Koen daar geweest en hij werd 1ste in zijn klasse/3e in de klasse tot 250cc geloof ik. Met mijn blok onder ze hol :W Verder lijkt het me ook wel leuk om zelf eens een run te maken en kijken wat 50kg verschil uitmaakt :X
 
Mol said:
Sander/Cozmo ook aanwezig op Santa Pod dan? :W
Ik maak het frame jij betaalt de reis? Dacht je aan zoiets, dan kom ik zeker mee. Anders moet ik te ver in de buidel graven denk ik zo. Verder zal hij makkelijk in de caddy gaan passen.
 
Hmm.... *D

Dit klinkt wel super, als 4e vakantietripje :X

Weet niet of ik het trek kwa financien, maar anders ga ik er ook zeker zijn :D Denk dat we nog wel een paar lui zo gek krijgen om mee te gaan 8)

Hendrik ? :D
 
BojT said:
hoe doen jullie dat met vervoer dan? 330 euro betalen voor een bootritje? (per auto) en ook nog eens 180 per scooter? :X

als je goed uitkijkt en minstens een maand op voorhand boekt kan je voor 110€ heen en terug met een auto met 2 personen.
Scoot gaat dan in de kofferbak natuurlijk ;)
 
cozmo said:
Ik maak het frame jij betaalt de reis? Dacht je aan zoiets, dan kom ik zeker mee. Anders moet ik te ver in de buidel graven denk ik zo. Verder zal hij makkelijk in de caddy gaan passen.
Neuh, als jij je nou met Sander bezig houd betaald hij misschien je reis wel 8P
Ik ga met Koen aan de gang, dat hadden we in 2003 al afgesproken. En zijn reis betaal ik ook niet 8)
 
Ik zou hier ook heel graag naartoe gaan... Alleen ben ik dan net op vakantie ben ik bang :( Weet het niet meer precies.. Maar als ik niet op vakantie ben ga ik ernaartoe!
 
Krijg ik net een bon binnen voor 30% korting Hoek-van-Holland / Harwich en weer terug 8P

van het Wales Tourist Board in Apeldoorn, geen idee waarom, maar 't is wel bruikbaar :D
 
Back
Top