This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

11e KTM-dag

keggu

Well-Known Member
Met het oog op de scootercross winterstop e.d. wie gaat er naar de ktm-dag aanstaande zondag (23 oktober) op het kartcircuit "de landsard"

Is altijd wel een happening

Komen weer rijders van parijs-dakar een demonstratie geven
En waarschijnlijk ook wel weer een stuntteam

Ik ben er zoiezo... met een ktm natuurlijk
 

En waar ligt "de lansard" ?
 
lijkt me wel interessant.
even kijken als ik vervoer kan regelen, dan ga ik wel.

is gewoon voor iedereen toegankelijk (niet al1 voor dealers ovzo?)
 
Test dag Mill

Was vandaag btw Test dag in mill ....voor alle KTM dealers , dus kon je ff rond scheuren op de nieuwste modellen van 2006 ...KTM 50cc t/m KTM 540 crossers
 
MHR_AEROX said:
Was vandaag btw Test dag in mill ....voor alle KTM dealers , dus kon je ff rond scheuren op de nieuwste modellen van 2006 ...KTM 50cc t/m KTM 540 crossers

En nog even rondgereden?
 
limbo_aerox said:
lijkt me wel interessant.
even kijken als ik vervoer kan regelen, dan ga ik wel.

is gewoon voor iedereen toegankelijk (niet al1 voor dealers ovzo?)


Ja iedereen mag er komen maar je mag alleen rijden als je ktm hebt of hursqvana (of hoe je het schrijft)
 
oow.... heb je helemaal niet gespot... (schaam )

ik vind het altijd wle grappig.... was weer veel te zien beleven, De trial show, parijs dakar demo, Tank demo, en de vele aparte machines die er waren bv. een uphill motor (KTM) met voorwiel aandrijiving, de parijs dakar adventure, de nieuwe modellen van 2006, de off de road rit, Mogelijkheid voor kinderen om te rijden, Vliegshow (had ik overigens niet zo heel veel mee), de starts van 500cc klasse is altijd wel spectaculair, en natuurlijk die onwijs maffe omroeper...

kan me der altijd wel goed vermaken...

greetz
 
Whaha ik bender ook geweest.. maar ik heb niemand vant forum gespot, vond het wel weer een geslaagde dag ondanks het soms tegenvallende weer. Hing een gezellige sfeer, mooie motors en wat spectakel . (bijv een vrouw uit t publiek die werd aangereden in de 85cc A-klasse omdat ze op het startterrein stond, die later afgevoerd werd ) hahaha.... ook leuke demos van dakar rijders, trailrijders, die man van redbull airrace en die vette leopard tank

weksel

weksel
 
damn.... en ik nog speciaal me st.net trui door me moeder laten wassen...

Maar nix van mee gekregen dat er iemand was aangereden :X overigens wel dat er iemand hard onderuit is gegaan op het terrein van de landmacht, daardoor de off the road rit werdt ingekort....
 
Weksel said:
(bijv een vrouw uit t publiek die werd aangereden in de 85cc A-klasse omdat ze op het startterrein stond, die later afgevoerd werd )

stond ik net drie meter achter (wel achter de afzetting uiteraard)
 
Wahaha razma tering dan heb denk ik best wel naast jou gestaan whahaha.. ik stond daar dus ook egt vlak naast stond.. whaha.. maarjah ben benieuwd hoe het met die vrouw gaat... Trouwens ook wel eigewijze mensen want stond groot bord geen publiek maarjah

weksel