B Bart Hoedemaker Banned 24 April 2005 #61 Erik. said: Ben er ook wel Bij 8) Click to expand... Slet *D
F f50master NRG--Maniac 26 April 2005 #62 jah knalle daar ik zal daar voor het eerts mijn NRG representeren duzz ben der zeker als ik geen tegen slagen krijg mzzl youri
jah knalle daar ik zal daar voor het eerts mijn NRG representeren duzz ben der zeker als ik geen tegen slagen krijg mzzl youri
K kymcoracer16 kymcoracer16 27 April 2005 #63 ik ben der ook zekr bij word zekrs wel vet mensen nog efe en dan is het zo ver ik kan haast nie w8
burning fly drive on a toxic scoot 28 April 2005 #64 denk dat ik er ook ben samen met ronnie en de hele club (als ze niet op vakantie zijn)
VRC-ROX Well-Known Member 11 May 2005 #70 wij zullen er ook mss wel zijn moet je je ergens inschrijven :?
J jaguar courreur -->>SP crew 11 May 2005 #72 inschrijven doe je op de meeting zelf sochtends bij de technische keuring........ Last edited: 31 May 2005
Ronnie Well-Known Member 13 May 2005 #74 jaguar courreur said: inschrijven doe je op de meeting zelf sochtends bij de technische keuring........ en de vergunning is er ja die ligt bij de organisatie tandem die ons helpt met organiseren. Click to expand... Kan er een kopie hier op forum komen? Mocht je geen webspace hebben, kun je me een pm of email sturen dan kan ik hem hier voor je neer zetten...
jaguar courreur said: inschrijven doe je op de meeting zelf sochtends bij de technische keuring........ en de vergunning is er ja die ligt bij de organisatie tandem die ons helpt met organiseren. Click to expand... Kan er een kopie hier op forum komen? Mocht je geen webspace hebben, kun je me een pm of email sturen dan kan ik hem hier voor je neer zetten...
J jaguar courreur -->>SP crew 13 May 2005 #75 ja we zullen het regelen, maar we gaan er eerst nog eventjes mee langs de sponsors maar jullie krijgen de vergunning vantevoren zkr wel te zien
ja we zullen het regelen, maar we gaan er eerst nog eventjes mee langs de sponsors maar jullie krijgen de vergunning vantevoren zkr wel te zien
JaBbJaW peugeot speedake 18 May 2005 #76 ja ja ja, het komt al dichterbij, kheb er zin in.. kzie iedereen daar wel
King of Nimma. Nimma Crew 22 May 2005 #77 Degenen die naar BEST gaan 12 Juni,zullen een voorproefje van mn prject gaan zien.
J jaguar courreur -->>SP crew 23 May 2005 #79 het ligt aan de snelweg, naast voetbalclub sce......ik weet niet of dat je bekend voor komt? en anders www.anwb.nl en routeplanner gebruike!
het ligt aan de snelweg, naast voetbalclub sce......ik weet niet of dat je bekend voor komt? en anders www.anwb.nl en routeplanner gebruike!