10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
Aerox Wijchen said:
mjah, kmoe ff kijken.
tegen die tijd zal mun rox wel lopen, maar kmoe nog zien.


Ik vraag me eigenlijk af waarom het nimma meeting heten moet?
ik weet dat jullie je er voor ingezet hebben.
Maar andere meetings door een groepje vrienden georganiseerd krijgen tog ook niet gelijk hun naam :?

als je problemen hebt met de naam kom je toch niet. wij vonden dit een mooie naam en hebben de meeting zo genoemd en wij hebben het georganiseerd dus ik denk dat dat recht aan ons is.

ik denk ook niet dat er ook maar iemand is die er last van heeft:S
 
Nou niet echt storend fzo, maar misschien hadden jullie het beter iets met wielerbaan kunnen doen . Maar omdat hij Nimma heet denken mensen misschien dat jullie reclame proberen te making , oid.Mjah wel klasse dat jullie het eindelijk voor elkaar hebben ;) !Is er btw al iets meer bekend over de tijden etc? ( zag ik nergens staan tenminste )
 
Maar ik weet niet wat jullie nu zeiken over Nimma Crew Meeting :S
Maar Nimma Betekend gewoon Nijmegen hoor :S dus is alleen andere
benaming !!
Ik zal er zekerzzz zijn met mijn SR !!! en natuurlijk met de Crew !!!
MzzL Jeroen
 
UPDATE

indeling dag is bekend:
- vanaf 9uur gaat het terrein open
- 10uur tot 12uur is de technische keuring (zorg dat je op tijd bent)
- 12uur tot 17uur is de sprintbaan geopend!
 
Goed jaar dit, een boel legale meetings *D. Het ziet er heel goed geregeld uit. Nice:)
 
Last edited:
jaguar courreur said:
UPDATE

indeling dag is bekend:
- vanaf 9uur gaat het terrein open
- 10uur tot 12uur is de technische keuring (zorg dat je op tijd bent)
- 12uur tot 17uur is de sprintbaan geopend!

ok!ziet er goed uit *D !maar wat gebeurd er dan om 17.00 uur ? moet dan iedereen al van het terrein af of is er dan nog iets anders te doen?
 
Beta-Wijchen said:
ok!ziet er goed uit *D !maar wat gebeurd er dan om 17.00 uur ? moet dan iedereen al van het terrein af of is er dan nog iets anders te doen?

We willen liever geen gekloot meer op de baan hebben.
Want erna moet iedereen toch weg,omdat we de baan ook hebben
afgehuurd voor tot die tijd maar.
Dus als je nog een keer wilt zijn moet je gewoon een keer
op en zondag komen erna.
Zijn we toch bijna elke zondag,maar dan is het op eigen risico.

Mvg:d'Angelo.......
 
hey lijkt me vet aleen waarom moet je nou certificaat hebben dan :s je bent tog niet met ut verkeer bezig met borden enzo....,en het is egt niet gezegd dat je zonder certificaat slechter rijd als met hoor,want met sprint scooter vink beetje dom gelul om certificaat te hebben :s
 
@ sonic0mmen
dat is meer voor de gemeente dit is een soort proefmeeting ze financieren de meeting ook. Maar het is gewoon uit voorzorg want als dit goed gaat krijgen we volgende zomer een paar legale meetings, en daar zijn we eigenlijk op uit!

@ bee-racing
foto's van sprintbaan komen er aan
 
Ik ben ook aanwezig btw kan iedereen elke zondag komen ofwa ? en is er dan geen gezeik met politie oid ?

edit btw is de hele baan de sprintbaan of een bepaald stuk ?
 
SonicOmmen said:
jah oke maar als er wat fout gaat bij sprinten de scoot is tog niet verzekerd?

je hebt nog genoeg tijd om je certificaat te halen :p
Maargoed , ik vind het ook wat vreemd.

Dat je een minimum leeftijd van 16 invoerd vind ik perfect.
Maar vind een certificaat ook wat ovebodig.

Maar als dat de eisen zijn van de organisatoren , zal je je er toch aan moeten houden ;) :)
 
Neos Evo said:
Ik ben ook aanwezig btw kan iedereen elke zondag komen ofwa ? en is er dan geen gezeik met politie oid ?

edit btw is de hele baan de sprintbaan of een bepaald stuk ?

Deze keer is het legaal, normaal op een zondag niet.
En dan is er natuurlijk ook veel minder volk.

en de sprintbaan is een bepaald stuk.
rechts denkz als je door de poort gaat, net achter het heuveltje?
 
nijmegen

Tja nijmgen egt superbaan om te rijden.
Maar dat dodelijk ongeluk heeft eigenlijk nix met de baan te maken.
Er zitten 2 heuvels in (bulten) net hoe je ze noemt maar die ene onderaan zeg maar,daar is die jongen gevallen en overreden door paar andere rijders in de eerste ronde van de wedstrijd.
dat had overal kunnen gebeuren alleen de bomen en die ene bult zijn beetje risicovol.
verders is het een baan die egt heel gaaf is hoge top en mooie bochten egt jammer !!!!!
maar een heel leuke lokatie om een sprint te houden alleenLET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je spullen r is daar altijd veel gestolen door kijkers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is trouwens in de wijk lindenholt als je van de a50 de a73 oprijd en regt door gaat zie je na paar km net voor de stoplichten zie je het terrein aan de rechterkant
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top