This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

10-13 maart ST.net @ Motorbeurs Utrecht

shit, ST.net niet gezien op vrijdag wel een malossi stand en een hele vette zip (special painted rood)

goede middag 8)!

vandaag dus geweest, viel allemaal beetje tegen, maar was wel geslaagd dagje.

ook nog ff bij st.net stand geweest, alleen geen praatje gemaakt. khad iig paars 'pimpalicious' shirt aan

hier de fotos, heb ook grotere size, dus je kan me pmmen ofzo..

Ik ben zoals beloofd ook eventjes langsgeweest

Heb zelf een helm, laarzen en handschoenen gekocht op de beurs! Ik vond het erg leuk. alleen ik verdwaal altijd op zo'n beurs...Loop 10 x dezelfde stand in enz

rossi-nr.1 said:
lol...het was wel tov...vooral het rijden ernaartoe en terug

je hebt toch meer foto's?? vooral van stuntrijden buiten?

stuntrijden juist niets boeiends.. alleen trail heb ik veel fotos, maar geintresseerden moeten dan maar PM sturen ofzo

en de reis was indd zeer tov 8), met dat mens @ bushokje 8P

@ Xyntaxis: dan heb ik je zeker wel gezien.. waarom niet ff 'hoi' gezegd dan?

Verder ben ik net terug en moeten we nog alles weer uitladen en opruimen. Vandaag was een super(afsluit)dag iig !

Xyntaxis said:
stuntrijden juist niets boeiends.. alleen trail heb ik veel fotos, maar geintresseerden moeten dan maar PM sturen ofzo
Bij deze, zie pm :+

Over de Reis, ik ben donderdga met de trein heen gegaan en vandaag een dagretour met de trein, maar had nooit verwacht dat het op zondag nog zo druk zou zijn in het OV :X

SOWB stand gevonden trouwens

oja, leuk detail:

@ verlaten van 1 van de hallen werden we aangesproken door 1 of andere tuthola, die wat vragen wilde stellen, dus wij zeiden ja best.

was een of andere enquete over de beurs. ook kwam de vraag langs, hoe je wist dat de beurs er was!

en tja, dan geef je natuurlijk als antwoord: via scooterforum.net 8)

je had haar hoofd moeten zien, duurde ook wel een tijd voordat ze het antwoord had verwerkt

Wij kregen ook iedere keer van die zooi toegestoken (tasjes/flyers etc)

Of gewoon stoïcijns doorlopen, of (als mooi meisje was) vragen waarom we haar niet kregen ipv die rommel, of gewoon aanpakken en meter verder doorgeven aan andere :+

Al met al toch wel gelachen.

Wat beste helpt tegen die zooi altijd is gewoon met je handen in je zakken beetje stevig doorlopen, dan denken ze altijd dat je haast heb en vallen ze je niet lastig

ja Manta die heb ik gemaakt.

Ik was er dus gisteren. Vond het wel mee vallen daar. Heb wel best lang bij de st.net stant gestaan en met Inne gepraat. Was erg gezellig. Verder heb ik nog handschoenen gekocht.

Ik heb wat foto's gemaakt. Ik zal ze een dezer dagen eens uploaden.

Kut als ik dat had geweten had ik zkr ff binnen komen lopen in die hal...
ik woon een pislengte van de jaarbeurs af

heeft er nog iamand foto s gemaakt van die stuntrijders die met zijn 3 e reden buiten niet met die groene motor

en het was zeker strak nog effe staan praten overal voor al bij scootertuning.net
en de sobw en malossi

Razma said:
@ Xyntaxis: dan heb ik je zeker wel gezien.. waarom niet ff 'hoi' gezegd dan?

Verder ben ik net terug en moeten we nog alles weer uitladen en opruimen. Vandaag was een super(afsluit)dag iig !

hij leeft in zijn eigen wereldje

maareh...had je btw ook die memberstickers daar??anders zijn we die misgelopen