This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

10-13 maart ST.net @ Motorbeurs Utrecht

Bedankt voor het melden dat je mijn bank niet meer hoeft :*

Ik ben morgen daar ook in de buurt maar ik weet niet of ik langswip.. Ligt eraan misschien wel..

Vandaag leuke dag gehad, tis vrij groot (5 hallen, en niet 12 zoals ene grapjas dacht :*, noem geen namen...)

Inne is vrij makkelijk te vinden, gewoon vanaf de entree borden hal 12 aanhouden en dan de stand zoeken waar constant een zwaar irritant alarm vanaf komt (Xena alarm sloten) en dan daar recht tegenover :+

Bank zit iig niet slecht +ralf+

Ik kom zaterdag wel ff langs wippen
Heb je kaartjes voor lelystad zowiezo bij je, of moet ik dat ff aangeven :?
Anders ga ik hier ff met de pet rond

vandaag langs geweest.

was zeker gezellig daarzo. jammer dat ik al weer weg moest maar was niet anders. klote als je ouders rijden en die lopen te klagen dat ze verder willen.

dat E13 is al geregeld razma. heb er 1 naar me dealer laten sturen is er maandag dus kan ik er volgende week om.

groeten

Slome said:
(5 hallen, en niet 12 zoals ene grapjas dacht :*, noem geen namen...)

hey slome
noem jij idd maar geen namen hahahaha....

maja was idd onwijs gave dag

en must om te zien is de stuntshow van sven kleijn en bart van het M.A.G. stuntteam!!

en je moet rijden op de trailbikes...
onwijs gaaf...

ik ben 17 en heb dus geen rijbewijs of iets degelijk maja mogt er wel op rijden...onwijs gaaf!!

en Inne nogmaals namens jur en mij ONWIJS bedankt voor het meenemen van ons met de auto...!!

bij deze!

Ik ben er zondag te vinden. Kom ook een paar keer ff langs bij st.net natuurlijk.
Wat staat er allemaal aan scoots?

Wie gaat er nog meer op zondag?

Iemand al pics ofzo?
Ik maak er iig wel.

Ik met de trein wordt toch betaald door de staat
En dan hoeft er niemand te rijden en kunnen we nog bijkomen van zaterdagavond

ghostrider said:
en je moet rijden op de trailbikes...
onwijs gaaf...

ik ben 17 en heb dus geen rijbewijs of iets degelijk maja mogt er wel op rijden...onwijs gaaf!!

Je vergeet erbij te melden dat Alex dat als een één-malige uitzondering heeft toegelaten vanwege jullie stunt gebeuren :*

Voor overige geïntereseerde:
u dient in bezit te zijn van:
-Rijbewijs (A uiteraard...)
-Enige motor-rijervaring

Ben vandaag langs geweest vond de beurs erg vet.
Veel mooie dingen gezien. Nog ff een tijdje met inne en bas staan praten en ff bij de sobw stent gekeken.

ALex was te druk met de dames bezig...hij heeft ons volgens mij niet eens zien rijden hahaha

maja als het een uitzondering was dan was egt egt zwaar gul...

(alleen ik heb geen (motor)rijbewijs...Jur (wheelie*zip) daar integen wel beide....

twas gister avond echt toppie , en op de valreep , voordat we weggingen nog een uber dikke helm gekocht echt vaag , bij de 1 was ie 230 , en bij de ander 99 , ben er cker blij mee, weer s wat anders als 2e hands helmen , maar eigelijk is de beurs gwoon te groot , tis echt niet normaal ,heb 3,5 uur rondgelope, en nog het gevoel dat ik nog niet alles gehad heb

Was er ff , moest om nutteloze omstandigheden weer weg.
Vond het ook veels te warm/druk voor me brakke kop :X

/st.net tent niet eens gezien

XtremeDNA said:
Ben vandaag langs geweest vond de beurs erg vet.
Veel mooie dingen gezien. Nog ff een tijdje met inne en bas staan praten en ff bij de sobw stent gekeken.
Es Ow Bee Wee stand?

Heb ik helemaal gemist donderdag :'(
Mjah morgen maar ff zoeken +ralf+

Ik ben weer eens heel ff aanwezig..
wat een lange vermoeiende dagen, maar wel gezellig !!!

Voor de mensen die morgen nog ff langskomen... tot morgen dus

Slome said:
Es Ow Bee Wee stand?

Heb ik helemaal gemist donderdag :'(
Mjah morgen maar ff zoeken +ralf+

Die staat schuinachter Scootertuning.net stand

ik moest ook ff zoeke , wist wel dat jullie in hal 12 of in 7 stonde :O , dus was ff zoeke, wist et nie meer , , maar opeens zie ik daar een zipje staan, dacht : , hebbes er ware van die mini choppers / cruisers met een honda ss50 blok eronder, dinge ware echt gruwelijk , 670euro ofzo , en die slip cursus was wel geinig , en die wand racers ook

volgend jaar er weer bij , 19 februarie 2006 was et weer geloof ik,,