1 klein vraagie Remleiding

Aerox/Roy

Well-Known Member
Hey heb even 1 klein vraagie

Als ik stil sta en knijp me rem in (achter) dan hoor ik die remkabel helemaal trekken .. dat je zeg maar hoort hoe die spanning erop wordt gezet, maar dat is niet echt geod lijkt me ? Dus oplossing :) ?

En jah er zit gewoon remvloeistof in :P !

Advertisement - register to remove this

Aerox/Roy said:
Als ik stil sta en knijp me rem in (achter) dan hoor ik die remkabel helemaal trekken .. dat je zeg maar hoort hoe die spanning erop wordt gezet, maar dat is niet echt geod lijkt me ? Dus oplossing :) ?

En jah er zit gewoon remvloeistof in :P !

Even voor de duidelijkheid: Je hebt een Aerox waar gewoon remvloeistof inzit maar je hoort de remkabel trekken? Die zit r toch helemaal niet in :? Dan lijken het mij de remblokken...

Mechanic said:
Even voor de duidelijkheid: Je hebt een Aerox waar gewoon remvloeistof inzit maar je hoort de remkabel trekken? Die zit r toch helemaal niet in :? Dan lijken het mij de remblokken...

hahah :) jah ik bedoel niet dat er een remkabel in die snoer zit maar ik hor als ik die rem inknijp iets trillen.. Maar ik ga morgen even kijken naar me remblokken denk eigenljijk nu ook dat die het zijn !

Alvast bedankt !

denk idd dat het de remblokpen is waar de remblokjes overheen schuiven, even de pen eruit halen (wel oppassen dat je de borgringetjes niet kapot maakt) even opschuren en wat kopervet eraan smeren.

Back