over een jaar moeten de schoenen uit in een cafe.
nee, blijkbaar moet jou alles 2 keer gezegt worden totdat je eens inziet wat je zelf fout doet. Jij kijkt sneller naar een ander dan naar jezelf, dat zegt alweer genoeg over je persoonlijkheid.
Klaar.
Zou wel goede oplossing zijn van die gescheiden kroegen. Heb je alleen maar GEZELLIGE mensen bij elkaar.
*Gooit olie op het vuur*
Ik wil niet veel zeggen, maar jij was toch degene die in het begin postte dat rokers vroeger stoer waren en dat niet-rokers ook dood gaan aan kanker en dat vervolgens als argument gebruikte om het roken in de horeca legaal te houden? Zo ja, dan mag jij niet veel zeggen over de bijdrage van Renz. P posts.
Kmoest overigens wel lachen om de vergelijking met negers en witten en rokers.
Er is volgens mij ook nog niemand die er op tegen is dat de beginreden om te roken gewoon altijd ruk is? De reden dat je nu rookt is omdat je verslaafd bent (en het nu dus lekker vind en er daarom naar uitkijkt).
De reden om te starten met roken is ? ? ?, of weet iedereen het maar zegt niemand het. Ik bedoel ja, waarom zou ik niet naar de A15 rijden, met een beitel, een stukje asfalt uit de wegslaan, en die vervolgens meenemen zodat ik er, als ik zin heb, lekker aan kan knagen? Dan heb ik toch ook wat in mijn mond of in mijn hand?
Dus, omdat het beginnen met roken niet bepaald rationeel is ( en zo betitelen mensen zichzelf dikwijls) zijn de gevolgen van roken altijd terug te voeren op dit, hoe erg je er ook aan verslaafd raakt. Dus als het verboden moet worden, heeft geen roker daar wat over te zeggen in mijn optiek.
Met dat van vroeger, gebruikte ik niet als argument op me verdere verhaal, mischien dat jij het dan anders opvat?Ik wil niet veel zeggen, maar jij was toch degene die in het begin postte dat rokers vroeger stoer waren en dat niet-rokers ook dood gaan aan kanker en dat vervolgens als argument gebruikte om het roken in de horeca legaal te houden? Zo ja, dan mag jij niet veel zeggen over de bijdrage van Renz. P posts.
Met dat van vroeger, gebruikte ik niet als argument op me verdere verhaal, mischien dat jij het dan anders opvat?
maargoed dan gaan we toch verder met het uitlokkerij ook best.
Mij heb je er niet mee9||6
Beter alleen zweetlucht dat een combi van zweet en rook
Dat zei Gordon ook, paar weken geleden op radio538.
"Kben wel is in zo'n niet-roken bar geweest, het stinkt er echt naar zweet. Das soms ook wel geil trouwens"