This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

'09 Benelli 491

waar halen jullie allemaal dat geile stuurtje
rijd dit nog makkelijk voor dagelijks gebruik?

grtz

Zoals Armon zegt is het idd een fietsstuur ondersteboven en het is een sprintscooter, wordt niet dagelijks op gereden

@Armon thanks is weer eens wat anders dan de fancy lakjes

Zoals Armon zegt is het idd een fietsstuur ondersteboven en het is een sprintscooter, wordt niet dagelijks op gereden

@Armon thanks is weer eens wat anders dan de fancy lakjes
ok voor sprintscooter, maar valt dit stuur mee als je het op een brom. voor dagelijks gebruik zet?
of zit dit dan niet zo makkelijk...

mvg

ok voor sprintscooter, maar valt dit stuur mee als je het op een brom. voor dagelijks gebruik zet?
of zit dit dan niet zo makkelijk...

mvg

Dan zul je idd een beetje te ver voorover zitten, voor de looks prima, maar praktisch is het niet.

Bijv. als je moet keren moet je opletten dat je het stuur niet tegen je knieen aanstoot.

Vandaag dus een helse rit naar Katwijk gehad (tering files) om 15u45 vertrokken hier en ik kwam pas om 19u20 aan bij Jos, zag ik gelijk een bekend gezicht daar onze goede ouwe Arthur

Kappen zien er in het daglicht nog veel mooier uit. heb geen foto's gemaakt, want ben nu pas een halfuurtje thuis

Update

19,5pk SAE constant nu met een nette grafiek.

Volgende keer banken met een passende Malossi vario, zal misschien net iets meer geven.

Ook beetje geworsteld met de kappenset, maar uiteindelijk alles op z'n plek, die paar mm lak maakt het toch net iets krapper allemaal

Last edited:
Update @ post #1.

Zandvoort was echt een flopmeeting, heb maar 2 sprintjes gedaan het hele weekend en ze hadden bijna m'n Nelli gejat :?

Heb foto's van het eindresultaat geplaatst, mocht iemand de kans gemist hebben het beestje te spotten

Hij zag er mooi uit :#. Was idd. een bagger meeting maarja, wij hadden het vannacht wel goed gezellig gemaakt :winner:.

Volgende x komt het allemaal wel goed, ook met het starten van je nelli :* .

Update @ post #1.

Zandvoort was echt een flopmeeting, heb maar 2 sprintjes gedaan het hele weekend en ze hadden bijna m'n Nelli gejat :?

Jah idd! Kut mensen kunnen gewoon niet van andermans spullen afblijven!!
Maar goed dat het "goed" is afgelopen op 2 scheurtjes na :L

Qua sprinten was de sprint idd echt flop maar ondanks Kemp zuid limburg was het toch fantastisch :#:#

Velgrandjes moet je gewoon effe polijsten hoor , en die kapjes dan, en dan istie af 8).

Ik ben geen polijster vorkpoten had ik ook vanaf willen blijven, maar Steef drong erop aan en ze zaten er dus half geschuurd en half gepolijst onder .

Zo zonder die kapjes was het best handig om er m'n handschoenen en andere dingen in te zetten, dus iets van een scharniertje maken ofzo haha