This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

'09 Benelli 491

Uhm ik heb nog nooit wat gepolijst, het schuurwerk boycot ik en jij wou ze persee gepolijst zien, dus amusez vous maat :*

Wat een dikke nel, lellebel. Ik ben benieuwd hoe hij oogt met netjes gespoten kappen erop enz.

Misschien zie ik je nog wel eens op een sprint dit jaar.

Groetjes

Wat een dikke nel, lellebel. Ik ben benieuwd hoe hij oogt met netjes gespoten kappen erop enz.

Misschien zie ik je nog wel eens op een sprint dit jaar.

Groetjes

Heb gister al een kleine sneak-preview gekregen van Jos, zaterdag de laatste kleur erop en dan zijn de kappen klaar

En wat misschien? Zeker ga ik je zien jwt!

Ziet er allemaal netjes uit kerel,en laat die steef maar polijsten:#

succes verder en spreek je binnekort denk ik wel

Och och, die steef denkt dat hij kan polijsten .

Ik weet niet of ik aanwezig ben op de sprints. Misschien dat ik een keer mee rijd met Niels en Ziggy . Dan zien we elkaar zeker :*.

RACE OWNT :winner:

Wat denk te+ralf+

maar 100% dat de nellie dit jaar voor het eerts degelijk in elkaar gaat staan het begin is er al

See Ya :love:

Ik haal ze morgen pas op in Katwijk, monteren komt na het banken de 17de . Gemonteerde toestand moeten jullie toch echt afwachten tot in Zandvoort

:W:W Super vet dat je het Gt superbike "thema" erin houd

Lekker orgineel!!! 8)

Tot snel sahbi

Idd vet dat het een gt blijft. Imo de mooiste versie van Benelli 491 qua kleurstelling. Toch ben ik ontzettend benieuwd hoe het geheel is.

Ik ben trots op je, dat je er zo lang over gedaan hebt en em dan toch nog af maakt :W.

Vind ik ook, maar de blauwe RR GP kon ik ook wel waarderen

Heb het vanaf het begin gezegd, die Benelli komt af

Naar lang wachten is het toch zover gekomen nog 'n klijne 2 weekjes zo iets en het is klaaar na wat aantal jaartjes