unkie said:veeel te lichte rolle voor die power 1 uitlaat,
probeer eens tussen de 4 en 5 gram rollen, of wat zwaarder zelfs
melf #50 said:die rollen zijn idd veel te licht , is je v-snaar nog wel goed?
met een Powerone zou je rond de 5 wel mogen zitten met een verticale motor , in een verticale motor zit een vrij korte vertanding.
verder moet je er de blauwe veren in zetten , die gebruik ik 95% van de gevallen , en op de helft zetten eerst , niet te strak eerst.
het hernemen uit de bocht heeft weinig met de koppeling te maken , die laat pas los als je zo goed als stil staat , van stilstand uit doet de koppeling het meeste.
goed lezen jonge...Rene said:wat voor trekveren gebruik je, en drukveer = malossi geel ?
E.Stuntin_Sebas said:goed lezen jonge...
Setup:
DR50
Hebo vario (3.7 gram rolle)
Hebo verstelbaar koppeling( groene hebo trekveren, malossi gele drukveer)
17.5mm carb (sproeier 8
power one uitlaat
aC'88 said:kijk eens of je v-snaar helemaal onderin komt (bij je vario) Als dat niet het geval is, shims ertussen zetten totdat het goed is. Je zegt dat je een nieuwe snaar hebt...Dus kan misschien wel. Zorg er wel voor dat het goed zit allemaal, dus dat je koelvin er nog goed opkomt. Als dat niet zo is, moet je es kijke of er ringen achter je gradenplaat zijn en evt. 1 wegnemen oid. Probeer gewoon een paar combinaties
ZipZor said:Setup:
DR50
Hebo vario (3.7 gram rolle)
Hebo verstelbaar koppeling( groene hebo trekveren, malossi gele drukveer)
17.5mm carb (sproeier 88)
power one uitlaat
miss kan je zwaardere rollers proberen + zwaardere drukveer hielp bij mijn minarelli horizontaal wel iig :+
E.Stuntin_Sebas said:maar het lijkt er dus sterk op dat mijn v-snaar niet onderin komt...