Zwolle Sjeeses 14 september

Ja, morgen is het zover! De race in Zwolle!!

Is het zo bijzonder dan, vraag je je af?

Jazeker, ik ben namelijk ook jarig!

Als ik taart meeneem, dan is het alleen voor het team. Haal ik koeken neem ik wel een doos, dan mag ieder vriendelijk persoon een koekkie komen halen :p
 
Ik heb al1 standaard A en B ff gezien. Beetje geouwehoerd en lol gehad om gare puch maxi's e.d. die vrjiblijvend op de rollenbank van de pelizie mochten :) Sander (r-ox) mocht er niet eens op met z'n scoot :rolleyes: :D
 
Originally posted by Rolf
Damn, Tecnigas heaven daar.

Dat kun je wel zeggen jah, reden er egt wel veel met nrx en tecnigas rond. Maar goed, iedereen doet lekker wat ie leuk vind. Was wel weer kick, lekker druk en niet al te warm, en geen regen. Stonden ook best wat leuke scooters geparkeerd en oom agent was net als vorig jaar ook weer van de partij met de rollerbank. Dacht ik probeer het ook eens, ben tog wel benieuwd: Ging over de 2 kw heen dus viel me al weer reuze mee. Tjah verder bij de races weinig noemens waardige gebeurtenissen. Creco was bij de topscooter weer eerste geworden, creco reed egt goed. Nah verder wel leuk dus, maar idd geen andere forum lui gezien, alleen een enkele andere dude die ik kende, en zo'n vriend en vriendin van razma, uit deventer... Iemand toevallig nog pics???

grtz Artr
 
Back
Top