Race 13 Zwolle 11 september

#5Arno said:
daar jah melfje:)

oorzaak gevonden
big end aan gort duzz nieuwe erin en weer in elkaar sleutelen
en dan weer zien hooe die loopt.....

groeten

Succes ermee:) Veel werk in een weekje.
Ik hoef alleen m'n stuuraanslag maar te maken.
 
#5Arno said:
daar jah melfje:)

oorzaak gevonden
big end aan gort duzz nieuwe erin en weer in elkaar sleutelen
en dan weer zien hooe die loopt.....

groeten
ff blokkie open , frisse stang erin en weer banken :)

moet toch lukken deze week?

ik heb de scoot gelukkig klaar staan , alleen ben ik bang dat ik toch midden in de nacht wegmoet om er op tijd te komen , waarom racen er in drenthe ook zo weinig mensen :( en busje huren lijkt me nogal duur..
 
melf #50 said:
ff blokkie open , frisse stang erin en weer banken :)

moet toch lukken deze week?

ik heb de scoot gelukkig klaar staan , alleen ben ik bang dat ik toch midden in de nacht wegmoet om er op tijd te komen , waarom racen er in drenthe ook zo weinig mensen :( en busje huren lijkt me nogal duur..
ga mijn best doen:)
 
Beerke said:
da's nie genoeg je moet MEER als je best doen -:-
dat doe ik beerke maar de gene die mijn asjes weer inelkaar moet persen en richten doet dat niet die heeft het niet gedaan snik!!!!!
maar jah hoop dak hem op tijd klaar krijg:(
 
#5Arno said:
dat doe ik beerke maar de gene die mijn asjes weer inelkaar moet persen en richten doet dat niet die heeft het niet gedaan snik!!!!!
maar jah hoop dak hem op tijd klaar krijg:(
welke as (krukas) moet je hebben dan ?
 
Ik heb nog wel een gebruikt team asje liggen Arno, kan em zo opsturen en wil em zelfs langsbrengen als je niks anders hebt :*
 
Mol said:
Ik heb nog wel een gebruikt team asje liggen Arno, kan em zo opsturen en wil em zelfs langsbrengen als je niks anders hebt :*
ik hoop dat ie klaar is vanaaf maar zo niet dan hoor je ut wel
dan moet ik wat anders hebben duzz
ff afwachten

in ieder geval bedankt
groeten Arno
 
Arno, als het moet wil ik je op een of andere wijze ook wel wat vooruit helpen. Bellen kan altijd, dat gaat in ieder geval sneller.

Ik zou graag zien dat je aan de start staat in Berghem.

The Ant..
:7
 
Twin said:
Arno, als het moet wil ik je op een of andere wijze ook wel wat vooruit helpen. Bellen kan altijd, dat gaat in ieder geval sneller.

Ik zou graag zien dat je aan de start staat in Berghem.

The Ant..
:7
the ant

mijn as zit gelukkig weer inelkaar en hij zit weer in het blok morgen afbowen en eronder hangen...
en dan nog testen hoop dat ie er zaterdag weer top bij staat....en een goed resultaat kan halen...
in ieder geval harstikke bedankt!!!

Arno
 
#5Arno said:
the ant

mijn as zit gelukkig weer inelkaar en hij zit weer in het blok morgen afbowen en eronder hangen...
en dan nog testen hoop dat ie er zaterdag weer top bij staat....en een goed resultaat kan halen...
in ieder geval harstikke bedankt!!!

Arno

Gelukkig is het goedgekomen dewd.
-:-
 
Back
Top