Zwolle Sjeeses 14 september

Die Neo's wilde zn begrenzer er ook niet af halen? Een kereltje van volgens mij 11 jaar met z'n SF ook niet. Ik zo: "Sjee man, haal dat ding er af, begrenzers zijn sneu." Ik werd wat vaag aangekeken door hem en zn vriendjes (met hun toffe 0,5kw puchjes), maja, hij haal de begrenzer dr niet af, de aarz...

Owjah, die ene MV Augusta was grappig. Die reed met een gangetje van 25km/u ofzo over die baan en presteerde het nog om bijna de bocht uit te knallen :D
 
Ik heb iig de piep ook nog steeds in me oren. Wat een teringherrie was dat.

Verder genoten van de races, alleen nog weinig pics van "kontjes" valt me een beetje tegen van jullie.

Verder moeten de pics van mini me maar snel online, Joor zorg er ff voor!!
 
Alvast een voorproefje van 'MIni Me', hoe het er ongeveer gaat uitzien :D

truus.jpg
 
Wij waren er ook weer. Ik heb alleen Jorick en Martini gezien, helaas niemand gemeet :(

FF wat pics:

Groepje scooters :)
1032211354-Zwolle1.jpg


Standaardklasse start:
1032211401-Zwolle2.jpg


Jorick :)
1032211449-Zwolle3.jpg


Actiefoto:
1032211482-Zwolle4.jpg


1032211536-R1-zwolle1.jpg

1032211561-r1-zwolle2.jpg
 
En het vette was dat een expi onderuit ging en Mini-Me erheen ging lopen. Duurde 15 minuten voordat hij er was, hij stond namelijk op een post ernaast. En onderweg was hij nog even geinstrueerd door een andere medic die ter plaatse was over de toestand van die Expi-Gast, want het duurde zolang die looppas van em. :D

Kan iemand het nog volgen? :?
 
Originally posted by Joor


Je kunt beter wel meegaan hoor. Die twee mannen maar kibbelen de hele dag ;)

:p ja mark zei dat het saai was zonder mij.. nou dan ga ik toch maar weer mee. neej oke maar ik kon nie mee want ik moest een keer werken, helaaas. :( maar voor de rest ben ik er altijd weer bij :)
 
Back
Top