Zondag 6 juli SummerCup Spa-Francorchamps

Razma

Well-Known Member
De dag na nieuw-weerdinge kan je rijden op het kartingcircuit Spa-Francorchamps bij de SummerCup met een SOBW scooter of andere 70cc (buiten competitie in de SummerCup).

Het is mogelijk om in te schrijven als 'training'.

Je kan ter plaatse inschrijven met een daglicentie.
Iedereen kan deelnemen met pak, helm, laarzen, handschoenen etc

wie gaat? :)
 
Advertisement - register to remove this

ik dacht dat een "afstand" niet zo'n probleem voor jou was Rik? en ja, Emmen............. klein eindje maar...........toch? Ik ga ook niet maar dat zal wel bekend zijn want ik ga nooit zo ver weg (wat ben ik toch saai niet?) mischien als ik weer aan het werk ben dat ik zulk soort dingen ga doen. en uh Daniel...... dat wordt een HEEL erg lang weekend zo te horen!
 
Heuh voor mij wel. Voor Kleck niet. Ik ga niet op zaterdagavond 250 km terug rijden en dan nog eens een kleine 300 naar Spa op zondag. Vervolgens daar gaan rijden en dan sávonds weer naar huis. En de volgende dag zeker weer werken.
 
nou , ik doe het je niet na, ik vindt scooterracen mooi maar zoveel heb ik er ook weer niet voor over. ik ben denk ik meer een gelegenheidsracer ofzo. en financieel is voor mij nu ook niet zo'n strak plan om dat te gaan doen , als ik veel meer geld over had zou ik vast wel meer reizen met de neo's achter mij aan.
 
Back
Top