Zomerstop....

dani said:
ga jij degraderen tot std klasse B ? :p


nee ik kom er bij als het goed is en aangezien ik pas 2 keer heb gereden 1maal in emmen 1 maal in berghem kan dat nog leuk gaan worden +ralf+
 
Appie50 said:
Nee melf, alle echte racefanaten waren in Spa :)

naja , had wel zin om daar heen te gaan maar had meer te doen helaas en is ook wel ff eindje rijden en dat is ook niet gratis , dan beter een dagje zelf rijden.
 
melf #50 said:
mischien gaat mijn vriendin nog meedoen volgend jaar :) maar dat is nog niet helemaal bekend , ik wil eigenlijk toch wel op mezelf gaan wonen en dat kost geld ,maar het racen is nogal verslavend op 1 of andere manier :p

Dan gaat ze toch gewoon eerst een keertje mee trainen. we gaan waarschijnlijk met een aantal meiden een keer trainen en als ze dan mee zou willen moet ze maar ffeis een mailtje sturen..!!
 
nms284 said:
Dan gaat ze toch gewoon eerst een keertje mee trainen. we gaan waarschijnlijk met een aantal meiden een keer trainen en als ze dan mee zou willen moet ze maar ffeis een mailtje sturen..!!


ze heeft al 2 keer gereden , 1 keer tijdens een demodag (nw weerdinge) en laatst in Amsterdam op vrijdag , en ze ging al lekker , alleen wel ff platgelegen :p


mja , mischien is ze wel geinteresseerd , maar dat word zeker in Amsterdam?
 
Back
Top