Zomerstop....

Ralf

Imhotep!
Nou, niemand zin om zich voor te bereiden op de 2 Valkenswaard races over een maand...

Wat gaan we doen in de zomerstop? Scoot uit elkaar, alles weer in orde maken, of laten staan en fulltime in de zon liggen?
 
Advertisement - register to remove this

things to do :

* spa rijden
* 50cc scooter van nieuwe lak voorzien
* Meer vermogen zoeken
* Beter te leren rijden om te kunnen gaan winnen

-:-
 
ik ga heel m'n blok uit elkaar halen om de schaden te bekijken omdat hij heel de race te arm heeft gelopen. En ik moet m'n schade gaan herstellen en ik ga m'n uitlaatje laten fixen want die is zwaar verziekt door m'n twee schuivers. En als m'n nieuwe spullen voor m'n carburateurtje binnen zijn dan is hij al weer klaar voor vw -:- .
 
ik ga op spa rijden met echte banden, daarna nog een keer trainen om weer af te kicken en te wennen aan schwalbols.
verder ligt de scooter al uit elkaar en zal alles nagelopen en indien nodig vervangen worden.
 
Scooter ligt al uit elkaar. 50% gaat in de ISC scooter van Dani. En daarna weer opbouwen en een keer of twee trainen denk ik.
 
Ik doe voorlopig niks aan mn scooter, eerst ff met het scooterweekend in lelystad knallen. Daarna weer opfrissen voor vw.
 
Nieuwe banden (dunlops ipv batlax)
Als ik het geld ervoor heb een revisie (krukaslagers etc.)
En een dagje trainen op Amsterdam
Misschien valblokjes monteren :p
Jasper een vlammend spa blok onder ze reet bezorgen :p
 
Pronk said:
Nee, maar ik hoop ze binnen nu en 4 weken wel te hebben :X
ik ken er meerdere....
Ik hoop ook deze week nog 2 setjes te hebben anders zal het nog een appart verhaal gaan worden op Spa.
 
Mijn todo list:

-zijskirtjes eindelijk een keer afmaken
-krukaslagers vervangen
-luchthapper systeem afmaken
-wat kleine id tjes testen
-keertje lekker trainen in Amsterdam
-iemand zoeken die me wil helpen met vering afstellen...
 
Pronk said:
Nieuwe banden (dunlops ipv batlax)
Als ik het geld ervoor heb een revisie (krukaslagers etc.)
En een dagje trainen op Amsterdam
Misschien valblokjes monteren :p
Jasper een vlammend spa blok onder ze reet bezorgen :p


valblokjes... nu al!?!
 
Back
Top