Zinloos geweld

Status
Not open for further replies.

Ties

Cornholio
Ik kan er echt oprecht kwaad om worden dat je weer eens zoiets hoort... Man is nu klynisch dood omdat 2 kansloze kankerlijers (sorry voor deze term, maar deze aarzen mogen van mij daaraan sterven) het nodig vonden om em met een helm te meppen omdat hij iets zei over hun gedrag op de scooter (wij weten allemaal hoe idioot sommigen rijden, dus 99,9% was het nog terecht ook). Dit soort lijers mogen ze van mij allemaal op een vlotje de oceaan opsturen, ongeacht leeftijd, kleur of weedikwat :(:(:(
 
Advertisement - register to remove this

mee eens..... alleen hoeven ze niet de oceaan op, maar moeten ze in een groot terrarium waar ze langzaam doodgaan van de honger, en dat terrarium moet dan in de mac staan ofzo.... kunnen ze lekker kijken hoe andere mensen eten.
 
Jah ik zag t net ook op TV en ik vind het ZO triest :| :| :( :(

Ik hoop ECHT dat ze de komende eeuwen in de gevangenis blijven, van mijn part krijgen ze de doodstraf!!!!
 
Heb het ook meegekregen en dit bevestigd natuurlijk ook weer fijn wat vooroordelen van sommige mensen over scooterrijders en Marrokanen. Deze mensen moeten ze eigenlijk ook klinisch dood schoppen en slaan of in ieder geval zo pijnlijk mogelijk kan me hier over opfokken
 
gaan ze door het centrum rijden en dan nog boos worden ook...misschien rasistisch maar waren het autotoch of allochtonen? Naja, die jongens zijn zo weer vrij, want ze waren waarschijnlijk wel ontoe rekenings vatbaar ofzo :r:r:r:r:r:r:r Fijn ook weer dat niemand iets doet :r:r:r:r:r
 
Originally posted by DanceTrend
Jah ik zag t net ook op TV en ik vind het ZO triest :| :| :( :(

Ik hoop ECHT dat ze de komende eeuwen in de gevangenis blijven, van mijn part krijgen ze de doodstraf!!!!

Ik denk dat als je een paar eeuwen zit, je geen doodstraf meer nodig hebt.
:#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top