Jelle RV
Well-Known Member
Black Aerox 70CC-Killer
Mijn doel van dit project is eigenlijk om zoveel mogelijk power uit een 50cc cillinder te halen, en de meeste 70cc setups te kunnen vlammen, lukt dat niet dan ga ik over op 70cc maar eerst hoe het allemaal is begonnen
ik begon mijn scooter gekte ( ) op mijn 15e
ik kon kiezen tussen de speedfight 2 van mijn broer (zie Speedfight 2 lcdp voor meer info) of voor een (bijna) nieuwe aerox, ik koos voor de laatste ofcourse 2e hands voor 1500 euro, stond maar 1800 km op en was helemaal standaard geweest,
alleen zat er een gare Yasuni Z op
maarja alles is beter dan std uitlaat
de aerox was helemaal niet afgesteld, hij had er gewoon een yasuni Z op gezet zonder ook maar af te stellen, en het reed dus echt kut, lekkere dip bij het optrekken en de demper trilde, kortom ik werd gek van die uitlaat
dus ik dacht verder aan een nieuwe setup, aangezien ik nog niet veel kilometers ermee heb gemaakt dacht ik aan een nieuwe setup (ondertussen reed mijn broer, Tjarda RV van het forum op mijn rox omdat hij toch anders alleen maar stil zou staan)
-Malossi MHR-50
-17,5mm carburateur Dell Orto
-Bidalot c20
-Hebo koppeling
-Malossi Multivar vario
mhr-50 en 17,5mm heb ik van stinkvinger gekocht, nog bedankt daarvoor :*
mhr-50
carburateur, Dell Orto ook van Stinkvinger
daarna kon ik van een vriend goedkoop aan een c20 komen, die kans liet ik dus niet liggen en kocht hem meteen voor een leuk prijsje :*
alles bij elkaar
toekomstige setup
-Malossi MHR-50tuned / Hebo Manston Replica 70cc
-Bidalot c20
-19mm Dell Orto
-Doppler s1r krukas pen 10 +c4 lagers
-Malossi Deltaclutch
-Malossi Overrange
-HPI binnenrotor
- bezetti zijstandaard
- malossi rs3 achterveer
- Malossi vl9 membraam
optisch:
-witte underseat
-witte radiateur klepjes
-ml50's
-witte velgen
-witte z kappen
(kleuren a la HSC, zwart-wit)
dit weekend wordt alles eronder gelegd
pics coming soon
update #1
lekker schoonmaken
eerst met de standaard begonnen moesten wat stukken eruit frezen dus dat koste veel tijd
dit spreekt voor zich neem ik aan
nieuwe ml50 band
mijn broer zijn scoot
en dan mijn schatje :*
samen op de foto
dat was het weer enige probleem is dat de scoot vandaag niet starte maarja kijk ik volgende keer wel naar
Mijn doel van dit project is eigenlijk om zoveel mogelijk power uit een 50cc cillinder te halen, en de meeste 70cc setups te kunnen vlammen, lukt dat niet dan ga ik over op 70cc maar eerst hoe het allemaal is begonnen
ik begon mijn scooter gekte ( ) op mijn 15e
ik kon kiezen tussen de speedfight 2 van mijn broer (zie Speedfight 2 lcdp voor meer info) of voor een (bijna) nieuwe aerox, ik koos voor de laatste ofcourse 2e hands voor 1500 euro, stond maar 1800 km op en was helemaal standaard geweest,
alleen zat er een gare Yasuni Z op
maarja alles is beter dan std uitlaat
de aerox was helemaal niet afgesteld, hij had er gewoon een yasuni Z op gezet zonder ook maar af te stellen, en het reed dus echt kut, lekkere dip bij het optrekken en de demper trilde, kortom ik werd gek van die uitlaat
dus ik dacht verder aan een nieuwe setup, aangezien ik nog niet veel kilometers ermee heb gemaakt dacht ik aan een nieuwe setup (ondertussen reed mijn broer, Tjarda RV van het forum op mijn rox omdat hij toch anders alleen maar stil zou staan)
-Malossi MHR-50
-17,5mm carburateur Dell Orto
-Bidalot c20
-Hebo koppeling
-Malossi Multivar vario
mhr-50 en 17,5mm heb ik van stinkvinger gekocht, nog bedankt daarvoor :*
mhr-50
carburateur, Dell Orto ook van Stinkvinger
daarna kon ik van een vriend goedkoop aan een c20 komen, die kans liet ik dus niet liggen en kocht hem meteen voor een leuk prijsje :*
alles bij elkaar
toekomstige setup
-Malossi MHR-50tuned / Hebo Manston Replica 70cc
-Bidalot c20
-19mm Dell Orto
-Doppler s1r krukas pen 10 +c4 lagers
-Malossi Deltaclutch
-Malossi Overrange
-HPI binnenrotor
- bezetti zijstandaard
- malossi rs3 achterveer
- Malossi vl9 membraam
optisch:
-witte underseat
-witte radiateur klepjes
-ml50's
-witte velgen
-witte z kappen
(kleuren a la HSC, zwart-wit)
dit weekend wordt alles eronder gelegd
pics coming soon
update #1
lekker schoonmaken
eerst met de standaard begonnen moesten wat stukken eruit frezen dus dat koste veel tijd
dit spreekt voor zich neem ik aan
nieuwe ml50 band
mijn broer zijn scoot
en dan mijn schatje :*
samen op de foto
dat was het weer enige probleem is dat de scoot vandaag niet starte maarja kijk ik volgende keer wel naar
Last edited: