Welke pijp op polini evo 50

Blue_angel

Well-Known Member
Een yasuni R of een Giannelli Shot ?
tmoet een van dees 2 worden want heb namelijk geen geld voor c16 en men shot kank wisselen tege Yas R .
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je echt moet kiezen uit die 2 zou ik de shot doen, vriend van me rijd er ook mee en rijd wel aardig.
Beter wacht je en spraar je door voor een c16 of evo 50 of team 50 pijp
 
Originally posted by N.AREA
als je de SEARCH gebruikt kom je er achter dat het merendeel c20 zegt.

hahahaha c20 op een ungetunde evo 50 ...... zal goe werken maar niet heus. Werkt nog niet eens optimaal op een originele evo 70 laat staan op een evo ungetunde 50
 
Originally posted by mvanwinsen5
hahahaha c20 op een ungetunde evo 50 ...... zal goe werken maar niet heus. Werkt nog niet eens optimaal op een originele evo 70 laat staan op een evo ungetunde 50

Let op, evo 50 draait meer toeren als een evo 70 verder is het volume van een c20 lekker op die 50cc in tegen stelling tot een c16 die en minder toeren draait en het volume van de c16 is "te groot"
 
Originally posted by N.AREA
Let op, evo 50 draait meer toeren als een evo 70 verder is het volume van een c20 lekker op die 50cc in tegen stelling tot een c16 die en minder toeren draait en het volume van de c16 is "te groot"


geloof er niks van, het zou wel leuk werken op een goed getunde 50 maar niet op een ungetunde ..... maar hij vraagt welke hij moet pakken, een r of shot dus deze discussie lijkt me een beetje onnodig !
 
Originally posted by mvanwinsen5
geloof er niks van, het zou wel leuk werken op een goed getunde 50 maar niet op een ungetunde ..... maar hij vraagt welke hij moet pakken, een r of shot dus deze discussie lijkt me een beetje onnodig !

Toch is het waar.....ik heb ook een MHR50 en de MHR50 Team liggen hier en de c20 had duidelijk meer koppel en top, UNTUNED. :!
 
Originally posted by mvanwinsen5
geloof er niks van, het zou wel leuk werken op een goed getunde 50 maar niet op een ungetunde ..... maar hij vraagt welke hij moet pakken, een r of shot dus deze discussie lijkt me een beetje onnodig !

joh, dan blijf je toch lekker eigenwijs, heb je het getest? duidelijk niet dus.. ik wel en een C20 gaf duidelijk betere prestaties.

annywayz.. als ik tussen een shot en een yasuni R moest kiezen ging ik mooi voor de yasuni R omdat deze er naar mijn mening beter uit ziet en niet zoon mekker geluid heeft, qua prestaties zal het niet veel uitmaken, ik denk dat de yasuni wat beter op top zal presteren dan de giannelli.
 
Originally posted by criminal_aerox
joh, dan blijf je toch lekker eigenwijs, heb je het getest? duidelijk niet dus.. ik wel en een C20 gaf duidelijk betere prestatiesB]


JOH andersreageer je normaal ! zet er maar een uitdraai op met je originele 50 met c20 en 1 met bv. shot.
 
Waar basseert iedereen op, dat een Shot beter loopt op een Evo50, dan een Yasuni R? Omdat "een vriend van me met een Shot rijdt, en wel goed rijdt"? Kom op...

N.AREA; waar basseer jij op, dat een Evo50 meer toeren draait dan een Evo70 ? Ik geloof er dus nix van... In het boekje van een Evo50 wordt een Polini Traffic als uitlaat aanbevolen... Een Evo50 is oorspronkelijk een toercilinder, welke desgewenst behoorlijk gekieteld kan worden...

dettaglioArticolo.php


dettaglioArticolo.php
 
Back
Top