Wat zou je doen als je rijk zou zijn?

een leuk vrijstaand huis kopen, incl zwembad en hot-tub, leuk autootje, bootje, motor, waterscooter, en veronica, want, de pikanste thuis, moet terug op tv8P :rolleyes:
 
Ik koop een groot stuk grond en laat een heel groot circuit bouwen waar meetings legaal kunnen worden gehouden "mijn grond" whehehe :D en een stuk of 20 verschillende scoot kopen en veeeeeeel sleutelen allemaal snoeihard laten lopen :D, en een mooie schuur erbij voor het sleutelen, daarnaast nog een mooi groot huis met een mooie garage, met daarin: een mooie R1, Audi TT, BMW Z3 Cabrio :). Dat was het wel zo'n beetje :D
 
ik zou een leven kopen bij hilly.. :*
en wat Erik zou doen ook..... ( vooral dat laatste.. )

dan is me leven compleet.... 0?
 
damn.. stel dat :D dan zou ik waarschijnlijk (but then again...) zo leven zoals ik dat op dit moment ruim vind en, wat bart ook zei paar pagina's terug, leuk werk zoeken :)

ik zou niet gelijk een dikke ferrari ofzo kopen, dan is er zo weinig te wensen over he op een gegeven moment (buiten het feit dat het niet echt een 'leerauto' is denk ik :D ).

[edit] en natuurlijk die nsr250 importeren! [/edit]
 
Originally posted by MinaRallyLC
Ik zou naar italie vertrekken, en een villa kopen met zwembad, een leuke auto. Een leuke scoot, een speedboot, en een yamaha blaster quad die blauwe.

En nou jullie......

Pffff, als ik echt geld genoeg zou hebben dan kocht ik om te beginnen een zeer dik huis in de mooiste omgeving in Nederland wassenaar ofzo weet ik ut zocht ik dan wel uit. Met echt alles erop en eraan. Ik gaf m'n huidige auto dan gewoon weg en kocht een Lamborgini Diablo denk ik en een Maserati zo'n 3200 GT denk ik. En als ordinaire patser afrak bak een Ferrari en een Porsche 911. Een mooi horloge('s) van Panerai of Cartier. geen Breitling of Rolex te patserig+teveel goud. Liet een eigen golfbaan voor mezelf aan leggen. Met een golfkar+bestuurder. Verder kocht ik een privejet om lekker boodschapjes mee te doen en te winkelen en om op vakantie te gaan. Had intussen meerdere huizen over de hele wereld met elk een landingsbaan in achtertuin. Een dik zeewaardig jacht schafte ik ook aan. liet ik bouwen naar eigen wens. Als het geld dan nog niet op was zette ik het gewoon op de bank en leefde ik van de rente8P
 
Ik zou een mooi landhuis kopen in de heuvels van engeland. ( In Oxfordshire oid ) En onroerend goed dat ik verhuur voor de inkomsten. :!

En dan een luilekkerleven houden 8) Gewoon een Aston Martin kopen en een Yamaha R1, En lekker over die Engelse landwegen en Motorways scheuren :D

En bovendien GEEN kinderen nemen })
 
Villa kopen in Hossegor of Biarritz, paar leuke boards erbij, snelle, maar praktische auto erbij (om de planken er in te doen). En lekker surfen zoveel als ik wil :)
 
Back
Top