Wat voor uitlaat Mhr 50......

Jamaica-SF2

Well-Known Member
Wil iemand zo aardig zijn deze uitlaat voor me te identificeren, ik weet dat het eeen mhr 50 uitlaat is maar wat voor type is het precies, team uitlaat 2000/2001 ect ect alvast bedankt.
bla4.jpg


btw heb gesearched over heel het forum, scootertuning.net, heel google afgezocht ect ect ik weet ut niet

let goed op de deper bevestiging dit is ook vershillend per uitlaat van mhr dacht ik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Of het komt door de foto dat de pijp er heel erg vervormt uitziet...
maar het lijkt meer op een andere ( weet niet welke ) pijp met een malossi demper.

In eerste instantie dacht ik aan een team99 maar de demper loopt toch iets anders.
En vind hem niet echt lijken op een team2000 en al helemaal niet op de versies die daarop volgen.


Heb je geen duidelijkere foto?
 
nog geen duidelijkere fotos, ik denk dat het wel en team 1999 zal wezen, maar hebben jullie mischien een foto liggen van een team 1999 dan kan ik eens vergelijken
zit de demper op de 99 versie op de uitlaat ophanging gemonteerd of daaronder?
 
dit is een team 99, zeker een andere uitlaat als je goed kijkt, de demper houder is ook anders dus het zou ook geen demper kunnen wezen van een team 99 uitlaat
nrg_blok_samengestoken.jpg
 
zie hier een 99 uitlaat
Foto207.jpg


langere demper lijkt me wel zelfde demper klem, mogelijk ook wat anders
wat denken jullie
of zou dat de 70 versie zijn
en de 50 mkorte demper heeft
 
uitlaat lijkt er verdacht veel op maar demper is te lang en demper klem is niet van alu, maar de plek waar de dmper bevestigd wordt op de uitlaat expansie is op de zlefde plek, dus ik denk dat ik het maar bij mhr team 99 uitlaat hou
Bedankt mensen
 
Last edited:
Back
Top