VT SprintSym

.~ ...Is het ding te verwachten @ de eerst friesche sprints?

Als ik Mario inmiddels een beetje ken komt het er op neer: Wachten tot het laatste moment, dan nog even een biertje drinken... Vervolgens als een debiel gaan sleutelen. Dag van tevoren nog even een warmloper incasseren. Tot slot op de enige echte klassieker; Jubbega! voor de winst gaan.

Het zal wel goed komen, ik ben niet bang.
 
Erg gaaf! Alleen ik vind m te hoog. Misschien dat ik me er op verkijk, zie hem wel een keer rijden :) Succes met de opbouw!

gr
 
Zo`n ori Sym achtervelg kan snel gaan scheuren rond de moeren waarmee de 2 delen zijn bevestigd. Uit mijn ervaring./
 
Over de hoogte van het frame: dat lijkt op de foto's idd behoorlijk. Maar i.r.l. valt het wel mee; als ie nog lager wordt dan kan je er niet fatsoenlijk op zitten.
Zithoogte is nu ongeveer 50 cm.

Het voorvelgje is idd een stage6 velgje met mtb schijfrem. Zag hem staan op euroscooters en heb hem gelijk maar besteld :) Velgje is wel vrij zwaar, maar heb em al een stukkie afgedraaid.

Verder komen er nog verstevigingen in het frame, waar gelijk de radiateur, accu, waterpomp etc. aan bevestigd worden. En er komt een huge tijgervel zadel op (natuurlijk)+ralf+

Komende week ga ik weer hard verder met dit ding. De planning is dat ie over 3 weken loopt en de testbank op kan. De tijd die dan nog over is besteed ik aan de 4 takt prostock machine. Daar zit ook nog wel wat werk aan:rolleyes: .
De bedoeling is iig wel dat die op Jubbega ook rijdt.

@ Tinne

Die velg zal ik eens in de gaten houden, thnx
 
hmm mario,zo heet men pa ook (Deed die dit ook maar als hobby) :p

maar is dit de kx cil. van de puch of een andere?
en rijd de puch nog wel dit seizoen?
 
zelf cilindertje gieten is hem toch niet geworden mario?aangezien je er vorig jaar wel plannen voor had...

voor de rest een net ding!

btw ik bel nog wel een keer voor banken voor me motorfiets en mijn brommer
 
He Mario,

Ziet er zeker wel veelbelovend uit. heb je al een indicatie wat het geheel gaat wegen? we staan zeker naast je in jubbega, met een kratje bier:W
Gr Robert
 
Haha Mario, dit heb je zeker gedaan omdat je de viertakt toch makkelijk afkrijgt voor Jubbega :#
Echt gaaf, vooral omdat je de ori Kawa-slag gebruikt; dat maakt het makkelijker om er veel power uit te krijgen!
25 pk meteen in het begin? moet kunnen denk ik.
 
Haha Mario, dit heb je zeker gedaan omdat je de viertakt toch makkelijk afkrijgt voor Jubbega :#
Echt gaaf, vooral omdat je de ori Kawa-slag gebruikt; dat maakt het makkelijker om er veel power uit te krijgen!
25 pk meteen in het begin? moet kunnen denk ik.

Hehe;) Ja ach, ik was bang dat ik me ging vervelen anders +pippi+
Nee hoor. Ik wil de x-treemklasse ook nog eens winnen eigenlijk en daarom moest deze er ook nog maar komen. Het is dus wel de bedoeling om er echt voor te gaan. En richting de 25 achterwiel pk moet wel goed mogelijk zijn denk ik. Bovendien denk ik dat die 25 KX pk's heel andere dingen doen dan 25 2fast pk's, vooral omdat het koppel hopelijk veel gunstiger uitpakt.
Jij snapt wel wat ik bedoel :)

Tot nu toe weegt het spul 17 kg, dat is 1 leeg blok, 2 velgen, frame (nog niet af) en voorvork. Denk dat het geheel rond de 35 kg gaat wegen.
En @ Tommy & Robert, als het goed is komen we met een oude brandweerbus naar Jubbega dus dan kan je goed zien waar we staan 8) Bier komt ook wel goed denk ik :W

Zelf een cilinder gieten is het niet geworden, maar wilde plannen moet je altijd houden vind ik :) Misschien komt het er nog wel eens van. Kost namelijk heul heul heul veel tijd. En tijd heb ik nu al te weinig helaas.

Over de viertakt komt binnenkort meer nieuws.

Ciao :)
 
Tot nu toe weegt het spul 17 kg, dat is 1 leeg blok, 2 velgen, frame (nog niet af) en voorvork. Denk dat het geheel rond de 35 kg gaat wegen.
En @ Tommy & Robert, als het goed is komen we met een oude brandweerbus naar Jubbega dus dan kan je goed zien waar we staan 8) Bier komt ook wel goed denk ik :W

Ciao :)

Ok Mario ziet er goed uit. en lekker ligt ook. als het dan lekker warm weer wordt kunnen we een lekker cool biertje drinken op de overwinning (jij of wij haha) met een watergevecht erbij... bier komt idd goed.
 
Back
Top