VT sprint Puch

blok trekt vrij snel krom. ik had een inlaat op het carter gelast.

maar ik had een plaat gemaakt, waar ik het blok muurvast op schroefde. daardoor bleef hij recht
 
bangelijk:p


welke pen heeft uw krukas dan?
heb je soms foto's van het ophoogblokje van de cilinder, lijkt me interessant om te zien wat dat waterstralen kan.
Is dit dan niet echt met tapeinden bij een crosscilinder?
 
Jeetje mina, moet dat weer zo gek met dat puch blokje :X

Ziet er tov uit, als het in elkaar zit maar goed hard branden denk :W
 
Ziet er netjes uit Mario, heb je de zuiger ook de radius gedraaid die we gegokt hadden ?


Trouwens wij zijn hier ook volop bezig aan de automatenklassen sprinters -:-
 
Joostpuch said:
blok trekt vrij snel krom. ik had een inlaat op het carter gelast.

maar ik had een plaat gemaakt, waar ik het blok muurvast op schroefde. daardoor bleef hij recht

Die tip had ik idd ook al van anderen gehad. Heb al een mooie aluminium plaat van 3 cm dik geregeld. Die moet alles recht gaan houden hopelijk :)


el bandino said:
bangelijk:p


welke pen heeft uw krukas dan?
heb je soms foto's van het ophoogblokje van de cilinder, lijkt me interessant om te zien wat dat waterstralen kan.
Is dit dan niet echt met tapeinden bij een crosscilinder?

Pen is 14mm. 16 schijnt er ook te zijn maar daar kon ik niet aankomen helaas. Maar aangezien Johan een jaar zonder problemen met precies dezelfde krukas heeft gereden @ >15 pk denk ik dat het wel goed gaat.

ABT said:
Ziet er netjes uit Mario, heb je de zuiger ook de radius gedraaid die we gegokt hadden ?


Trouwens wij zijn hier ook volop bezig aan de automatenklassen sprinters -:-

Zuiger is nu idd ook radius 150. En we hadden behoorlijk misgegokt :X Radius was veel kleiner eerst; iets van 100 ofzo.

En je kan doen wat je wil maar je houd Ronald toch niet bij +ralf+

rs-ruud said:
leuk stukje in mobilia!! toevallig ook iemand van het forum die die artikelen schrijft?

Twee van mijn huisgenoten en 1 ex-huisgenoot zitten bij Mobilia. Mijn broertje (Neohippie) zit ook @ HTS-A en ik geloof dat hij wel met het laatste stukje te maken heeft. Vorige Mobilia sprintverhaaltje heb ik toen nog een stukje over geschreven. Dus zo zit dat :)
 
mario said:
Zuiger is nu idd ook radius 150. En we hadden behoorlijk misgegokt :X Radius was veel kleiner eerst; iets van 100 ofzo.

En je kan doen wat je wil maar je houd Ronald toch niet bij +ralf+

Ow, mooi dan weet ik dat :+
 
Op het werk bij ons gebruiken we bij het lassen een soort gel die alle hitte opneemt zodat de plastic bescherming niet smelt, gebruiken we wel op stalen buis. Weet niet of het ook op alu werkt.
 
ik zou blokje vast lassen en ook M6 alu boutjes in stukje draaien tot in origineel carter en dan mooi vlakken. Want las op blok is niet erg sterk he
 
Back
Top