Vette paintball locaties

Ik ben een x in die goedkopere geweest in almere jordy was wel relax alleen niet zo'n hele grote zaal.
Begeleiding was ook heel chil regels waren er niet echt zolang je kapje maar ophield vonden ze het allemaal goed :)
 
Jah hier waar ik werk gaan de 23ste ook naar die goedkopere hier in Almere.
Helaas zit ik dan bij Kees @ Roosendaal voor Nijmegen :p.
 
Toch betaal ik liever 40 euro inc 300 ballen dan 25 euro inclusief pak en 10 euro per 100 ballen. :+ Het is gewoon een duur iets, dat is iets wat zeker is.

@ Wanksta, jij speelt fanatiek zeg je... Zijn er ook paintball verenigingen oid dan? (zal vast wel.) Hoe ist dat te betalen? Of heb je je eigen gear?

Nouja verenigingen niet echt, Er zijn wel flink wat teams. Zit zelf ook bij een team. Staan nu eerste van de belgische cup. Waarom belgieën: in nederland heb je geen tournooien eigenlijk. Dus in die cup spelen zowel NL's teams evenals B's teams.

We gaan volgend jaar ook millenium cup spelen is overal in europa en miss zelfs naar amerika mits we dat gesponseerd kunnen krijgen.

Het is wel redelijk te betalen mist je geen cup's speelt. Wij hebben nu ook sponsers en wij krijgen eigenlijk bijna alles. Moeten zelf klein bedrag betalen. Dus het is voor mij NU goedkoop. Ga je naar opendagen waar je gewoon teams kan joinen die niet genoeg man hebben kan je voor 10 euro meedoen. En dan nog paint a 50E voor 2000 balletjes.

Dit speel ik dus

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ajvc2suDx8c"]YouTube - millenium serie toulouse paintball[/ame]
 
Goed ziek, heel dat veld vol balletjes! :D

Maar die guns zijn ook aardig gek, hoeveel balletjes per seconde kunnen die wel niet afschieten? :W
 
Goed ziek, heel dat veld vol balletjes! :D

Maar die guns zijn ook aardig gek, hoeveel balletjes per seconde kunnen die wel niet afschieten? :W

30 gemiddels maar op zo cup zoals je op het filmpje ziet is dat verboden dit jaar mag je maar 12 ballen per seconden schieten. Maar goed ook anders schiet je 80000 ballen per team op zo weekend nu nog MAAR:p 40000x|

2 triggers ook zie ik? :D :W (kost zo'n gun?)

beetje goeien kost al gauw rond de 1200 a 1600 Euro. Als je echt het beste wilt hebben ben je 3000 Euro kwijt voor je gear.
 
Back
Top