[Vette shizzle] Hoe versier jij een jongen/meisje?

Status
Not open for further replies.
Tezzaahh said:
En niet gelijk weglopen ook al heeft ze een vriend.. je kan altijd nog vrienden worden!

uhuh, of het zo gek maken dat je na een tijdje te horen krijgt " was jij mn vriendje maar "

Ook maar 1 keer gebeurt maarja, denk dat we vooral veel waarde kunnen hechten aan grossie's gouden tip;)
 
lord_rene99 said:
Het is geen kwestie van niet durven. alleen in het begin een gesprek aanknopen vind ik af en toe lastig. Ben gewoon iets meer verlegen af en toe.

Gewoon over koetjes en kalfjes praten.
Buiten: "lekker weertje he.." "wat ga je morgen doen?.. (niks) oh zullen we iets gaan doen oid"
Binnen: "vind je het ook zo saai/gezellig hier"

Frankz0r said:
my idea :p
je stapt toch niet op een dame af omdat je vrienden wilt worden ?
JE WILT 'R PIK GEVEN !

omfg
 
Frankz0r said:
ehm... weet niet zeker of ik 'm goed begrijp...
je wilt dat meisje dus laten denken dat zij toch te knap is voor een openingszin van jou ofzo ?

Meer van dat het zonder openingszin ook wel zal klikken..
 
Lycorda said:
MachoMan:L :p

/edit: omg het puberaal testosteron bast weer los:D
nja, tis gewoon zo; ik ga geen hele avond met een meisje praten waarvan ik weet dat ik hoogstens vrienden kan worden :p
maarja mijn mening :#
op school/ergens anders ander verhaal... ;)
 
Tezzaahh said:
Gewoon over koetjes en kalfjes praten.
Buiten: "lekker weertje he.." "wat ga je morgen doen?.. (niks) oh zullen we iets gaan doen oid"
Binnen: "vind je het ook zo saai/gezellig hier"



omfg

meestal probeer ik eerst wat te lachen en wat oogcontact te maken. werkt dat, dan stap ik er meestal wel op af.

die 1e zin van je maar eens proberen als ik iemand tegen kom. :)
 
Bierviltje pakken er een gaatje inmaken en op je neus leggen, naar de desbetreffende dame lopen en vragen "heb jij deze naar mij gegooid?"
 
lord_rene99 said:
meestal probeer ik eerst wat te lachen en wat oogcontact te maken. werkt dat, dan stap ik er meestal wel op af.

die 1e zin van je maar eens proberen als ik iemand tegen kom. :)

En dan maar hopen dat je niet op een arogante bitch ben afgestapt.. die je arogant aankijkt als je die zin verteld :p
 
Tezzaahh said:
En dan maar hopen dat je niet op een arogante bitch ben afgestapt.. die je arogant aankijkt als je die zin verteld :p

hahaha :p Ik val niet op van die arrogante modepoppetjes. Moet gewoon een leuke meid zijn. :)
 
Ik heb een keer last gehad van een "heb je een vuurtje voor me?" avond.. zoveel dames die kwamen vragen en dat terwijl ik niet eens rook, dus toen kwam er weer eentje vragen en toen zei ik tegen dr "heb je geen betere openingszin?", maar dat vond ze niet zo leuk, maar ik en de rest weer wel :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top