Vespa PK 50 -> multi-probz

BadBoyMe

ex-n00b
de grootste struikelblokken zijn dattie alles behalve snel optrekt (zeker met z'n 2 erop), een ontiegelijke herrie maakr (uitlaat kapot?) en dattie benzine lekt als die stilstaat....

iemand suggesties op deze shit op te lossen?

als die op snelheid is rijd e overigens 55 (ongeveer) in de stad hard zat.... maar op langere stukken verveel ik me dood bij die snelheid...... maar opvoeren komt later nog (hoop ik :)

thnx
 
Advertisement - register to remove this

Benzine lekken: doe gewoon de benzinekraan toe als ie stilstaat... daar is 't ie voor gemaakt...

Herrie.. tja.. koop andere uitlaat.. LeoVinci heeft een leuke voor PK 50, niet echte topprestaties, maar hij zal wel wat beter rijden..

moet je toevallig nog zijkappen of stuurkkapje kopen?? :p
heb ook nog 'valbaren' en andere shit liggen ervoor...
 
Razma: die uitlaat, hoe duur issie ongeveer? zijkappen, welke kleur heb je? en hoeveel wilje ervoor (mijne zijn beschadigd door de vorige eigenaar, ding heb veel tegen muren aan gestaan)

Hebo: dit stuk antiek is van 1981 als ik me nie vergis

Jasper: grotere carbarateur, waar kan ik die vinden? (in de brommer) je weet welhoe een vliegwiel inmekaar zit, met die dingen die naar buiten duwen, alsik daar zwaardere cylindertjes in leg, maakt ie dan niet eerder en beter contact met de aandrijving?

mensen, bedankt voor de tips, ik ben op zoek naar LeoVinci uitlaat voor PK 50, regio Amsterdam :)
 
dat vliegwiel zit bij mij een 7-tal ringetjes in, wat'de snaal klemzet als de motor sneller draait. als die klem komt gaat ie naar een grotere stand, om daar de aandrijving voort te zetten. gevolg, meer snelheid, grotere overbrenging.

wat ik bedoel is dus me plastic cylindertjes (die 't klemmen van de snaar veroorzaken) vervangn voor zwaardere metalen cylindertjes, waardoor die sneller klemt, omdat ze sneller 't vliegwiel breder maken.
 
Back
Top